Toon posts:

Macro Tool moet wachten op result

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb op mijn netwerkje een applicatie draaien die nogal langzaam is. Wat ik wil testen is of de dagelijkse werkzaamheden `s nachts ook zo langzaam zijn met de applicatie. Dit `s nachts testen wil ik dmv een macro tool laten uitvoeren. Nu heb ik op internet gezocht naar een aantal macro tooltjes. Voorbeeld: Journal Macro en Automation Anywhere 2.0. Deze macro tools werken lekker simpel en makelijk.

Als ik de applicatie opstart en een select * statement uitvoer kan dit soms 0.5 sec duren en soms zelfs 1 minuut. Als ik nu met de hierboven tooltjes een macro maak met die 0.5 sec result dan zal deze macro in de soep lopen als hij zijn result pas bij 1 min krijgt.

Wat ik in beide tools kan zetten is een vertraging maar dit werkt niet handig.

Nu is mijn vraag of er een macro tool of iets bestaat waarbij de volgende stap pas wordt uitgevoerd wanneer er een result is.

ps. De applicatie ie een java front end en een Oracle db.

Op de achtergrond draaid er perfmon met een interval van 300sec (5min).
Als ik nu standaard een delay aanzet van bv 3min en de interval van perfmon valt steeds binnen die 3min dan zal mijn perfmon een grafiek creeeren die nogal idle is. Daar heb ik dus niks aan. Sorry dat ik ff een belangrijk detail vergat 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 16:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Iemand mischien dan een aap te koop zodat die `s nachts de handelingen kan uitvoeren voor mij

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Waarom zet je die timeout dan niet op 5 minuten... Het draait toch 's nachts :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 14:01:
Waarom zet je die timeout dan niet op 5 minuten... Het draait toch 's nachts :?
Op de achtergrond draaid er perfmon met een interval van 300sec (5min).
Als ik nu standaard een delay aanzet van bv 3min en de interval van perfmon valt steeds binnen die 3min dan zal mijn perfmon een grafiek creeeren die nogal idle is. Daar heb ik dus niks aan. Sorry dat ik ff een belangrijk detail vergat