[Powerpoint] Kabelkrant remote editen....

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 15:04

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Topicstarter
Hoi,

Ik wil Powerpoint gaan gebruiken om 'n soort van kabelkrant te gaan draaien.
Hiervoor wil ik 'n barebone met 'n tft-scherm te plaatsen.
Nu kan ik die PC compleet inrichten zodat ie automatisch opstart met de ppt-file. So far so good.

Maar ik zou ook graag het ppt-bestand niet lokaal willen editen (lastig vanwege lokatie scherm).

Hoe zorg ik er dan voor dat de lopende presentatie wordt gerefreshed?

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Remote Desktop?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 15:04

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Topicstarter
Liefst dus zonder dat de lopende presentatie onderbroken wordt en er op 't scherm allerlei edit bewegingen te zien zijn.

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Je kan de presentatie toch backuppen en deze op een andere lokatie editten? Zonder onderbrekingen een PPT bestand refreshen gaat niet, je zal altijd de presentatie moeten afsluiten en opnieuw opstarten.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:58

Boss

+1 Overgewaardeerd

Beetje programmeren... via VBA een tekstfile laten uitlezen bij het opmaken van een slide en dan de juiste tekst overnemen. File kan extern staan, of op de lokale computer zodat je 'm anytime kan bewerken.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.