Toon posts:

HELPHELPHELP!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik d8 ff leuk mn partities te resizen met pq partitionmagic pro 5, looptie vast...met als gevolg dat ik mn partitie van 9,5 gig niet meer op kan, terwijl die er helemaal nix mee te maken had. Dit staat er nu:

|c:-----|-------------------|-d:----|
|1400mb-|-9750mb PqRP--|-1255mb|

het "hokje" van die 9,g gig partitie is lichtgeel van binnen, met een donkerder gele rand erom heen. Wie kan mij helpen??? ik wil mn 6,5 gig mp3 niet kwijt.....login op mn ftpserver voor de gouden tip :-)

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

het is gewoon niet slim om je partities te gaan veranderen zonder dat je een backup hebt. Ik ken het programma eigenlijk nauwelijks (gebruik het niet meer..). Het kan dus wel zonder dat je je data weg haalt (de meeste programma's kunnen het alleen als je je harde schijf formatteerd) maar deze kan het dus met data erop. Het kan goed gaan, maar dus ook fout.
verder weet ik niet of het echt fout gegaan is of dat je het nog terug kan draaien

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Geef de volgende keer een iets duidelijkere Topic-> die dus op het onderwerp slaat. :(

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
sorry pcdealer maar ik zat net een beetje in de stress toen ik poste....

maareh...hoe kom ik er8er of er nog iets te redden valt en zo ja hoe doe ik dat dan?

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-08 10:10

Muggie

8 pm

F-disken die handel !

PSN: mug_8pm

• Counter-Strike
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

Ja, serieus probleem heb je nu.

Dat probleem wat jij hebt, heb ik ook gehad. Ik had toen ook Par 5 Pro en dacht laat ik nu ff m`n partities veranderen, ik dus alles instellen, druk op Apply, de computer word opnieuw opgestart, ik denk dit kan wel ff duren dus ik ga naar beneden om gezellig met de rest van de familie even Kees & Co te kijken, daarna nog ff een opgenomen blik op de weg aflevering ;) , kom ik na dit alles terug, ik ga op de stoel zitten en ..... PAF, compie PLAT :'( . Shit dacht ik. Want , net zoals jij had ik ook geen backup gemaakt :( . Ik dus opstarten met die verrekte opstart diskettes. Ik heb z`n beetje 2 uur zitten piele met die dingen maar ik kreeg m`n schijf niet meer heel. Ten einde raat heb ik dan toch maar ff met fdisk de partities opnieuw ingedeeld, geformatteerd , win 2k erop gezet, drivers geinstalleerd, enz, enz..

Afijn, om een lang verhaal kort te maken, volgens mij is de enige oplossing:

FDISK gebruiken en formatteren die hab.

Tis wel jammer van je 6 (?) gig aan mp3tjes, maarja had je maar een backup moeten maken. :) .

Zegguh, heb ik met dit antwoord geen toegang tot je ftp servertje verdient ??
Zo ja : mail de benodigde info maar ff naar <A HREF="mailto:win2kman@freemail.nl">win2kman@freemail.nl</A>

Zo nee : Jammerz........

Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!

Verwijderd

'k vrees dat er op dat FTP-servertje tijdelijk niet veel te leechen valt.. :)

Verwijderd

Probeer eerst eens FDISK /mbr.
Ben je tenminste nog niets kwijt.

kweet niet of het helpt, maar je kan het altijd proberen.
Pagina: 1