Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Telefoon abonnement, welke navigatie?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik wil mijn telefoon abo van T-mobile 300 verlengen maar voor de zaak zoek ik nu een met navigatie voor onderweg (voornamelijk Nederland).

Ik heb het een en ander gezien, maar de keus is nog niet heel erg groot.

Heeft iemand ervaring met een mobiel navigatie pakket zoals Tomtom of Route 66 ?
Heeft iemand een idee waar ik een goede deal zou kunnen krijgen bij verlenging van mijn contract?
Zijn er misschien andere opties? Ik klus graag zelf aan pc's maar het moet wel binnen de perken blijven. Ik wil voornamelijk een eenvoudige mobiele oplossing zonder abo's voor info enzo maar wat moet moet zeggen ze wel eens :)

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 11:23
Euhm ... begrijp ik het goed als je bedoelt dat je dus een navigatieoplossing met smartphone wilt (dus geen PDA ofzo) :? En je wilt dus je abonnement verlengen en er een nieuwe telefoon bij nemen waar dus zo'n oplossing op werkt?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Wil je een standalone systeem of een navigatiebundel voor bij een mobiele telefoon?
In het eerste geval wordt het lastig om via een mobiele provider korting te krijgen bij gelijktijdige aanschaf of verlenging van een contract. Over dit soort navigatiesystemen is veel informatie beschikbaar via de zoekfunctie van GoT.

Als je een navigatiebundel voor bij een mobiele telefoon zoekt, dan heb je de keuze uit verschillende systemen. De bekendste zijn Route 66 en TomTom Mobile. Verder is er nog Wayfinder.
Het grote TomTom Mobile topic deel 2
Route 66 Mobile Symbian S60

Route 66 is beschikbaar voor Symbian phones, zoals Sony Ericsson P910, Siemens SX1 en Nokia 660/6670.
Wayfinder is routenavigatie op basis van GPRS. De kaarten zitten dus niet op een geheugenkaartje in je telefoon, maar worden van een centrale server gehaald terwijl je onderweg bent. Dit kost je dataverkeer.
TomTom Mobile is de laatste tijd erg populair. Het is beschikbaar voor Symbian telefoons en Windows Mobile telefoons (zoals de MDA, SDA, SPV).
Bij alle genoemde systemen heb je in ieder geval een GPS receiver en software nodig.

Hopelijk kan je met deze uitleg weer verder, en wellicht bieden de genoemde topics en/of de zoekfunctie alle informatie die je zoekt. Succes!

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.