zoals de titel al zegt, wil ik in mijn Word document bovenaan elke pagina de naam van het huidige hoofdstuk. Nu heb ik weinig zin om dat op elke pagina los in te gaan voeren, omdat de indeling nog kan wijzigen. Is het mogelijk om in de koptekst een autotekst of iets in te voegen wat de naam van de huidige KOP1 weergeeft?
Ik weet niet of je de Engelse versie hebt, maar aangezien ik die heb leg ik het op deze manier uit:
Vervolgens ben je in de header van je pagina en kan je middels de volgende optie een 'Heading 1' toevoegen.
Als dat dan is gedaan, wordt de title van je header zichtbaar op de pagina. Het is zelf nog mogelijk om bepaalde criteria toe te voegen, maar dit zou moeten werken...
View --> Header and Footer
Vervolgens ben je in de header van je pagina en kan je middels de volgende optie een 'Heading 1' toevoegen.
Insert --> Field... Selecteer 'Field name': StyleRef. Selecteer binnen de 'Field name' StyleRef 'Heading 1'
Als dat dan is gedaan, wordt de title van je header zichtbaar op de pagina. Het is zelf nog mogelijk om bepaalde criteria toe te voegen, maar dit zou moeten werken...
[ Voor 27% gewijzigd door Woudloper op 26-01-2005 11:15 ]