Toon posts:

[Norton Firewall] Start niet op en deinstalleert niet? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zojuist kwam ik er achter dat norton niet meer opstart tijdens the afterboot procedure.
ik heb geprobeert hem via startmenu en desktoplink op te starten maar helaas het mag niet baten.dus ik start opnieuw op wel eens vaker gehad dat progs niet goed opstarten .
naar opnieuw opstarten nog steeds het zelfde probleem.afijn dus ik probeer norton te verwijderen.

tot zover gaat het goed ik click op verwijderen en de opdracht start op .
het gaat tergend langzaam en loopt tegen het eind van het prog zelf de comp niet .
dus ik probeert norton erover heen te installeren de cd start op .click norton installeren er gebeurt niks als ik het nog eens probeert word er gemeld dat er al een instal proces van norton bezig is .
terwijl er niks is te zien op het scherm en in taakbeheer is er ook niks te zien 8)7 .
dus mijn vraag is wat kan ik het beste doen ?.map verwijderen uit program files of iets anders.

bijvoorbaat dank _/-\o_

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je hebt het dus geinstalleerd; maar het start niet op dus wil je het weer verwijderen; dat werkt echter ook niet? Heb je toevallig al eens gescand op spyware of virussen die dit probleem mogelijk kunnen veroorzaken? En licht dit eens toe:
maar helaas het mag niet baten.
Gebeurt er iets als je hem opstart? Krijg je foutmeldingen? Zie je schijfactiviteit?

norton firewall 04 start niet op+deinstalt niet > [Norton Firewall] Start niet op en deinstalleert niet? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
deze instal van norton zit er al een aardige tijd op.heb gescand naar spyware gevonden en verwijdert.en naar virussen vond er twee bijde waren een java variand.js/spawn niet gekwalificeert
als virus bij symantec.en js/winbomb aldus wel een virus.
heb jswinbomb verwijdert maar norton firewall start nog steeds niet op.
maar in proccesview in taakbeheer word er wel aangegeven dat de service's van norton wel actief
zijn.en kwa waarschuwingen in opstart krijg ik ook niks te zien.en het flauwe er van is nu dat ik met me eigen virus scanner hem niet kan verwijderen want deze loop eveneens vast als ik een scan will doen .heb dezen met online viruscanners van mcafee en symantec gevonden . :X