Toon posts:

[Word] Boven- en ondermarge weg in afdrukweergave

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik tik in Word altijd in de afdrukweergave maar sinds gisteren, uit het niets, staat de cursor helemaal bovenaan de pagina terwijl het eenmaal uitgeprint wel goed staat.

De marges staan nog netjes op 2,5 centimeter maar op de lineaal aan de linkerkant is geen blokje meer om te verschuiven.

De Help van Word kan me helaas niet verder helpen. Weet iemand hier misschien wat er mis is en hoe ik de boven- en ondermarge weer kan weergeven?

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Staat de cursor boven aan de pagina, of boven aan je scherm?

Als het dat laatste is... zet 'm weer even op afdrukweergave. Maar omdat je zelf de term 'afdrukweergave' al gebruikt mag ik er misschien van uit gaan dat je dat al wist :)

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

Topicstarter
Boven aan de pagina. Ik bedoel dus de afdrukweergave zoals je die vind bij 'Beeld' en niet het afdrukvoorbeeld. :)

Heb helaas geen mogelijkheid om een screenshot te plaatsen maar ik hoop dat het duidelijk is.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2005 01:11 ]

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 01:11:
Boven aan de pagina. Ik bedoel dus de afdrukweergave zoals je die vind bij 'Beeld' en niet het afdrukvoorbeeld. :)

Heb helaas geen mogelijkheid om een screenshot te plaatsen maar ik hoop dat het duidelijk is.
Ik snap wat je bedoelt. Zoiets dacht ik ook al, alleen weet ik er dan even geen antwoord op ;)

Even wachten op een slimmere GoTter :)

Punctuality is the politeness of kings

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Zelfde probleem als hier soms? :)

edit:

Hoi Dream :)

[ Voor 23% gewijzigd door Millennyum op 26-01-2005 13:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Millennyum schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 13:34: