[Newsleecher] '430 No such article'; na herstart weer weg? *

Pagina: 1
Acties:

• Tjikoschutte
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-08 15:59
Ik krijg de volgende melding nu al bij verschillende films die ik wil hebben en ik weet niet hoe ik er af kom.

26-1-2005 0:52:05 * Subject : Wazzup post ***** #317330 [005/102] - '****.****003.rar' yEnc
26-1-2005 0:52:05 * Unavail. : None of the article parts were available on the server(s) anymore (430 No such article).

Deze post is net een dag oud en zou hij dus makkelijk moeten downloaden. Nu is het rare wanneer ik disconnect met newsleecher en daarna weer connect dan download hij 1 part.rar wel maar de rest geeft hij weer dezelfde melding.

Ik heb een payed server dus hij moet ze binnen kunnen krijgen.

Weet iemand de oplossing?

Bijvoorbaatdank

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Misschien kun je je vraag beter hier stellen: [rml][ Gebruikerservaringen] Newsleecher *[/rml]
Dat is zo'n beetje het algemene Newsleecher topic, dat zeker door andere Newsleecher-gebruikers gelezen wordt.

* dreamscape is ook een NL gebruiker, maar heeft geen idee hoe je probleem op te lossen is :)

[ Voor 18% gewijzigd door dreamscape op 26-01-2005 01:05 ]

Punctuality is the politeness of kings

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Is een uitroepteken echt nodig in een titel die al duidelijk zoveel aandacht vereist? Volgens mij voldoet je topictitel niet aan de regels waarvan wij graag zouden willen dat hij daar wel aan zou voldoen :) Ik pas hem even aan voor je.

Newsleecher probleem! > [Newsleecher] '430 No such article'; na herstart weer weg? *
Een probleem is volgens mij geen gebruikerservaring ;) Wat ons betreft hoeft ook niet ieder vraagje meteen in een het centrale topic te komen hoor :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate