Ik heb hier een pc waar het diskettestation vaag van doet. Situatie:
Diskettestation
Kabeltje
Werkende pc
Situatie1: Diskettestation buiten de pc (in mijn hand of op tafel): ding werkt keurig.
Situatie2: Diskettestation ingebouwd: windows ziet hem wel maar wil formatteren etc.
Eerste waar ik aan dacht was kabelbreuk omdat het station ingebouwd de kabels knikt. Nieuwe kabel gekocht, zelfde symptonen. Btw de de fdd kabel al op alle manieren geprobeerd maar toch maar gebleven bij de juistemanier met uiteinde met gedraaide kant in station en andere kant in mobo zoals het hoort.
Nieuw diskettestation gekocht. Geen verbetering.
Een beetje doorredenerend, wat zijn de verschillen tussen sit1 en sit2?
- kabels verdraaien, maar is het kennelijk niet
- het station is fysiek verbonden met de case, zou dat het kunnen zijn?
Ik word gek onderhand. Het is bij mijn ouders dus ik heb nu a: van mijn pa geshared richting mijn ma haar pc. maar ja nogal halfslachtige oplossing.
Diskettestation
Kabeltje
Werkende pc
Situatie1: Diskettestation buiten de pc (in mijn hand of op tafel): ding werkt keurig.
Situatie2: Diskettestation ingebouwd: windows ziet hem wel maar wil formatteren etc.
Eerste waar ik aan dacht was kabelbreuk omdat het station ingebouwd de kabels knikt. Nieuwe kabel gekocht, zelfde symptonen. Btw de de fdd kabel al op alle manieren geprobeerd maar toch maar gebleven bij de juistemanier met uiteinde met gedraaide kant in station en andere kant in mobo zoals het hoort.
Nieuw diskettestation gekocht. Geen verbetering.
Een beetje doorredenerend, wat zijn de verschillen tussen sit1 en sit2?
- kabels verdraaien, maar is het kennelijk niet
- het station is fysiek verbonden met de case, zou dat het kunnen zijn?
Ik word gek onderhand. Het is bij mijn ouders dus ik heb nu a: van mijn pa geshared richting mijn ma haar pc. maar ja nogal halfslachtige oplossing.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl