Half life 2 wil niet werken op nieuwe pc.

Pagina: 1
Acties:

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Topicstarter
nou, leuk. koop ik een nieuwe pc, installeer ik HL2 krijg ik steam voor me, ik log in en na het invullen en op enter drukken krijg ik "you already have active subscriptions to the game associated with this cd key"

Wat nu?
ik neem aand dat dit een beetje appart is?
ik denk niet dat ik hier specs moet neerzetten want het zal niet een hardwarematige fout zijn.

Imperfectionist.

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als ik inlog op een andere pc hoef ik niet m'n halflife2 key in te vullen. Alleen inloggen is genoeg.

Hij gaat dan opnieuw z'n 2 of 3 GB downloaden. Maar het nummer hoeft maar één keer.

edit: Dus als alles goed gaat staat halflife 2 dan onder "my games".

[ Voor 19% gewijzigd door FirmPete op 26-01-2005 00:41 ]

Firmpete on Aerie Peak

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Vrij duidelijk lijkt me. Je hebt al een subscription, dat betekent dat je m eerder geïnstalleerd hebt en dat je blijkbaar met die subscription verder moet (heb zelf geen HL2, dus weet niet precies hoe het zit, maar heb er hier en/of op de FrontPage wel dingen over gelezen dus probeer maar eens te zoeken, hopelijk vind je iets nuttigs).

offtopic:
Je hebt m toch niet gedownloadt, eh? :p

Rail Away!

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Topicstarter
Mad Marty schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 00:42:
Vrij duidelijk lijkt me. Je hebt al een subscription, dat betekent dat je m eerder geïnstalleerd hebt en dat je blijkbaar met die subscription verder moet (heb zelf geen HL2, dus weet niet precies hoe het zit, maar heb er hier en/of op de FrontPage wel dingen over gelezen dus probeer maar eens te zoeken, hopelijk vind je iets nuttigs).

offtopic:
Je hebt m toch niet gedownloadt, eh? :p
ik ben ook met dat account ingelogged.

nee, ik heb 'm niet gedownload. :) smiley is geen smiley voor "ja, eigenlijk wel. Maar tegen niemand zeggen!"

ik log in met bestaand account en hij vraagt direct voor mijn cd-key

[ Voor 7% gewijzigd door Ra5a op 26-01-2005 00:48 ]

Imperfectionist.