Toon posts:

internet op een Blackberry?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een Blackberry 7730 gekocht met de bedoeling om deze naast het bellen ook te gaan gebruiken voor mail en internet tijdens bijvoorbeeld vakanties e.d.

Ik gebruik deze telefoon in combinatie met Orange en dacht dat ik dan mooi de GPRS van Orange zou kunnen gebruiken voor het ophalen van de mail en het surfen.

Het telefoneren en SMSen gaat perfect op de telefoon echter het mailen en surfen lukt niet.....er zit geen browser-software op het apparaat en ook niet een mail-programma.
Ik heb de telefoon niet nieuw gekocht, maar hij was wel kompleet inclusief boekjes en cdrom e.d. maar ook daar staat geen browserapplicatie op.

Toch moet dat kunnen......toch?
Wie kan mij op weg helpen?
Hoe krijg ik een (orginele) browser op de Blackberry?
Hoe krijg ik er een goed mail programma op?
Hoe stel ik de GPRS instellingen van Orange in?

Alvast hartelijk bedankt!!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-02 14:20
Echt waardeloos hier op GoT; niemand heeft een BlackBerry lijkt het wel :(

Ik heb er vandaag 1 gehad (7230 Vodafone) en ben op het internet aan het kijken naar info maar is ook heeel beperkt.
Ik ga wel even knoeien met instellingen die zijn min of meer universeel heb ik gelezen.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

lekkere kick :X

schop paQ eens, die heeft/had er eentje afaik.

[ Voor 28% gewijzigd door kamstra op 28-02-2006 21:28 ]

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-02 14:20
kamstra schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 21:27:
lekkere kick :X

schop paQ eens, die heeft/had er eentje afaik.
Was in het algemeen hoor niet als flame of whatever :)
Ik dacht namelijk dat het best een veelgebruikt product was maar zover ik nu lees is het in NL vooral een uitgekotst product...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.