Ik heb onlangs een Blackberry 7730 gekocht met de bedoeling om deze naast het bellen ook te gaan gebruiken voor mail en internet tijdens bijvoorbeeld vakanties e.d.
Ik gebruik deze telefoon in combinatie met Orange en dacht dat ik dan mooi de GPRS van Orange zou kunnen gebruiken voor het ophalen van de mail en het surfen.
Het telefoneren en SMSen gaat perfect op de telefoon echter het mailen en surfen lukt niet.....er zit geen browser-software op het apparaat en ook niet een mail-programma.
Ik heb de telefoon niet nieuw gekocht, maar hij was wel kompleet inclusief boekjes en cdrom e.d. maar ook daar staat geen browserapplicatie op.
Toch moet dat kunnen......toch?
Wie kan mij op weg helpen?
Hoe krijg ik een (orginele) browser op de Blackberry?
Hoe krijg ik er een goed mail programma op?
Hoe stel ik de GPRS instellingen van Orange in?
Alvast hartelijk bedankt!!
Ik gebruik deze telefoon in combinatie met Orange en dacht dat ik dan mooi de GPRS van Orange zou kunnen gebruiken voor het ophalen van de mail en het surfen.
Het telefoneren en SMSen gaat perfect op de telefoon echter het mailen en surfen lukt niet.....er zit geen browser-software op het apparaat en ook niet een mail-programma.
Ik heb de telefoon niet nieuw gekocht, maar hij was wel kompleet inclusief boekjes en cdrom e.d. maar ook daar staat geen browserapplicatie op.
Toch moet dat kunnen......toch?
Wie kan mij op weg helpen?
Hoe krijg ik een (orginele) browser op de Blackberry?
Hoe krijg ik er een goed mail programma op?
Hoe stel ik de GPRS instellingen van Orange in?
Alvast hartelijk bedankt!!