Toon posts:

dnetc start niet meer op!?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dnetc zou automatisch moeten opstarten, maar dat doet ie niet. Hij start ook niet op als ik in verkenner op dnetc.exe klik.

Mijn client is versie 2.8012

Wat moet ik doen:?

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

lijkt me erg vaag, ik vermoed dat de koe dan hidden loopt (kijk eens in je taskmanager of je hem ziet) of dat er al een andere koe loopt (van concurrent), dat kan natuurlijk alleen maar als je op een pc zit die niet van jezelf is..

Verwijderd

Dat probleem heb ik ook momenteel..maar nog niet opgelost..de comp heeft sinds ik het probleem ontdekte 24/7 aangestaan. Ik weet wel dat als je het opnieuw installeert het wel weer goed komt..back up je buff.out..of flush alles en het probleem is zo verholpen. Bij mij ging er iets fout in het veranderen van de .ini en daarom doet de client zo raar.

Of heb je de boel al meerdere keren geinstalleerd?

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

welke versie heb je? het gaat ook om het getal na de 2.8012

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Probeer anders de nieuwste build van 2.8012 eens, te vinden op : http://fb14.uni-mainz.de/~cyp/dnetc_w32/010512.zip

Die lost veel probleempjes op.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Ik had zoiets ook gisteren op mijn werk . Ik had een ini erop gezet voor OGR , dus met RC5=0 erin en geen OGR buff-in . Doordat ik daar niet kan fetchen en alles met een floppy moet doen wilde het zaakje pas opstarten nadat ik de ini had veranderd en RC5,OGR=0 had gedaan .
Pagina: 1