Ik ben op zoek naar een JavaScript navigatie systeem die ik helaas niet goed weet te omschrijven. Dat belemmerd mijn zoektocht heel erg.
Ik probeer via een omslachtige weg uit te leggen en misschien kan ik op die manier wat trefwoorden verzamelen die ik kan gebruiken om op de welbekende javascript source sites een mooi systeempje te vinden.
Het gaat om hidden layers die te voorschijn komen als je de desbetreffende link klikt. Al deze layers moeten op eenzelfde plek schijnbaar worden, betekende dat de ene layer weer hidden wordt als de andere opdracht heeft visible te worden.
Standaard is een layer al geselecteerd omdat de pagina altijd gevuld dient te zijn, als iemand opdracht geeft voor een andere inhoud klikt deze op de desbetreffende link en is de vooraf al ingeladen (immers div style=hidden) layer in een keer zichtbaar.
Een ASCII grafische omschrijving:
Bij opening van de pagina is Hallo geselecteerd, daarom laat de pagina de inhoudt van de <div> layer Hallo zien:
Nu is Clown geselecteerd, daarom laat de pagina de inhoudt van de <div> layer clown zien:
Ik zou het bijzonder op prijs stellen als iemand mij op weg zou kunnen helpen.
Ik probeer via een omslachtige weg uit te leggen en misschien kan ik op die manier wat trefwoorden verzamelen die ik kan gebruiken om op de welbekende javascript source sites een mooi systeempje te vinden.
Het gaat om hidden layers die te voorschijn komen als je de desbetreffende link klikt. Al deze layers moeten op eenzelfde plek schijnbaar worden, betekende dat de ene layer weer hidden wordt als de andere opdracht heeft visible te worden.
Standaard is een layer al geselecteerd omdat de pagina altijd gevuld dient te zijn, als iemand opdracht geeft voor een andere inhoud klikt deze op de desbetreffende link en is de vooraf al ingeladen (immers div style=hidden) layer in een keer zichtbaar.
Een ASCII grafische omschrijving:
Bij opening van de pagina is Hallo geselecteerd, daarom laat de pagina de inhoudt van de <div> layer Hallo zien:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| --------------------------------------------------------- |....Hallo....| Pipoo | Clown | Geerta | -------------------------------------------------------- | Content van Hallo | | | | XXXXXXXXX | | XXXXXXXXX | | XXXXXXXXX | | XXXXXXXXX | | | --------------------------------------------------------- |
Nu is Clown geselecteerd, daarom laat de pagina de inhoudt van de <div> layer clown zien:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| --------------------------------------------------------- | Hallo | Pipoo |....Clown....| Geerta | -------------------------------------------------------- | Content van Clown | | | | XXXXccXXX | | XXXXccXXX | | XXXXccXXX | | XXXXccXXX | | | --------------------------------------------------------- |
Ik zou het bijzonder op prijs stellen als iemand mij op weg zou kunnen helpen.
[ Voor 7% gewijzigd door assass op 25-01-2005 23:50 ]