In mijn pc (ASUS P800E Deluxe moederbord, 3.2Ghz PentiumIV, 1Gig RAM, etc) zitten 2 lite-on dvddrives. Een brander en een gewone speler.
Nu had ik het probleem dat ik wanneer ik met powerdvd een dvd-tje bekeek haperend geluid had.
Behoorlijk vervelend, maar niet onoverkomelijk aangezien er een meter verderop een gewone dvd-speler op mijn tv zit aangesloten.
Dus onder het mom van: "ik kijk er bij een nieuwe installatie nog wel een keer naar", heb ik er niets aan gedaan.
Nu was ik zojuist 1 en ander op internet aan het nalezen en wilde een cd-tje afspelen.
In de brander gelegd en met winamp aangezet. Wederom haperend geluid.
Uit de brander gehaald en in de speler gelegd. 't Zelfde verhaal.
Zou dit aan de dvd-drives kunnen liggen?
Ik neem aan dat ze niet allebei kapot zijn, anders had ik dat wel gemerkt, maar het zou ergens anders aan kunnen liggen.
Momenteel zitten mijn twee harde schijven op de 1e IDE-kabel en de dvd-drives op de 2e IDE-kabel.
De dvd-speler zit met een audio-kabel ook op het moederbord ingeplugd.
Aan het moederbord hangt vervolgens een 5.1-setje.
Momenteel staat "Santa Esmaralda" vanaf de harde schijf te draaien zonder problemen, dus aan de 5.1 set kan het denk ik niet liggen.
Weet iemand een oplossing?
Nu had ik het probleem dat ik wanneer ik met powerdvd een dvd-tje bekeek haperend geluid had.
Behoorlijk vervelend, maar niet onoverkomelijk aangezien er een meter verderop een gewone dvd-speler op mijn tv zit aangesloten.
Dus onder het mom van: "ik kijk er bij een nieuwe installatie nog wel een keer naar", heb ik er niets aan gedaan.
Nu was ik zojuist 1 en ander op internet aan het nalezen en wilde een cd-tje afspelen.
In de brander gelegd en met winamp aangezet. Wederom haperend geluid.
Uit de brander gehaald en in de speler gelegd. 't Zelfde verhaal.
Zou dit aan de dvd-drives kunnen liggen?
Ik neem aan dat ze niet allebei kapot zijn, anders had ik dat wel gemerkt, maar het zou ergens anders aan kunnen liggen.
Momenteel zitten mijn twee harde schijven op de 1e IDE-kabel en de dvd-drives op de 2e IDE-kabel.
De dvd-speler zit met een audio-kabel ook op het moederbord ingeplugd.
Aan het moederbord hangt vervolgens een 5.1-setje.
Momenteel staat "Santa Esmaralda" vanaf de harde schijf te draaien zonder problemen, dus aan de 5.1 set kan het denk ik niet liggen.
Weet iemand een oplossing?