Server blacklisted

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-02 10:04
Een van mijn servers is blacklisted bij tenmiste hetnet.nl. Met andere woorden, mail verstuurd vanaf die machine wordt door iig hetnet.nl niet meer geaccepteerd. Misschien geld dit ook nog voor andere providers.

We versturen zelf geen spam en ook onze klanten is het niet toegestaan spam te versturen. Maar door allerhande hacks, exploits etc van php scripts, formmails en noem het maar op komt het soms voor dat er toch spam vertrekt vanaf de server (ondanks in & outgoing spamfilters).

Iemand enig idee welke blacklists zoal gebruikt worden door de Nederlandse providers (met name HetNet.nl)?

.

Verwijderd

kun je dat niet in een header bekijken? of worden die mails niet gebounced?

of neem even contact op met hetnet.nl, waarschijnlijk kunnen zij je een stuk verder helpen :) (zorg wel dat je een technische dude te pakken krijgt)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2005 23:34 ]

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-02 21:24
Beste wat je ken doen is gewoon hetnet mailen......

Uitleggen enz.. ik heb het al een keer gehad bij xs4all... en onze bedrijfs mailserver was geblocked bij planet...

zelfde gedaan... bij planet vroegen ze logs van bepaalde tijstippen.. maar uiteindelijk alles weer opgelost.

give it a try.. if you didn't already

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Als je kijkt op http://www.openrbl.org zie je op welke blacklists je staat.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Sja, meestal is het probleem inderdaad om door die 1e-lijns helpdeskmedewerkers heen te komen, die meestal het verschil tussen SMTP en MP3 niets eens weten..

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:24

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Aangezien wij geen blokkade's bij HetNet kunnen opheffen,en dit verder ook weinig PNS is doe ik deze op slot.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.