Aangezien er plotseling door iets of iemand Remote administrator geinstalleerd was op me computer heb ik toch maar een firewall aangeschaft. Ik heb nu Mcafee personal firewall draaien maar hij schijnt zo'n 1500 connecties binnen 10 minuten te blokkeren. Verschillende IP adressen, allemaal op poort 7990. Weet iemand waar deze poort voor is en waarom er zo vreselijk veel connecties worden geblocked?
[google=TCP port 7990]
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Is het op TCP of op UDP?
GoT > Beveiliging & Virussen > [Firewall] Connecties op TCP port 7990 (1/1)
Probeer verder eens een volledige scan met een antivirus programma. Of kijk met een programma zoals TCPView welke file connectie maakt op die poort.
Signature
Het is een inbound connectie die geblocked wordt. Dus TCPView ziet em niet. Firewall even uitzetten en dan checken?
Ik zou je firewall aan laten staan. Zo lang de firewall het tegen houdt is het eigenlijk geen probleem. Waarschijnlijk is het een internet worm of iets dergelijks.Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 23:53:
Het is een inbound connectie die geblocked wordt. Dus TCPView ziet em niet. Firewall even uitzetten en dan checken?
Als je met netstat kijkt, welk proces op je PC is dan aan het luisteren op poort 7990?Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 23:53:
Programmers don't die. They GOSUB without RETURN
Pagina: 1