Ik heb een IIyama Vision Master 1451 gekocht van een vriend van mij en elke keer als ik naar mijn Nvidia settings ga of een spel start dan gaat mijn monitor uit en weer aan. Dit is hetzelfde als je bij een monitor de refresh rate veranderd. Ook als ik rechtermuisknop op een mpg file klik dan doet hij dat ook....dit hoort toch niet ofwel?
Verwijderd
De eerste 2: het is niet uniek, nvidia settings "scannen" al hun aansluitingen even om te kijken of ze wat met multimonitor kunnen toveren, en refreshrate change is ook vrij normaal dat hij even reset. Rechtermuisknop op een mpeg file heb ik nog nóóit van gehoord.
Verwijderd
Staat je afspeelprogramma ingesteld dat hij een andere resolutie gebruikt? Want in dat geval is het 100% normaal dat je beeld versprint bij het opvragen van de overlayeigenschappen.
Als je een spel start kan het zijn dat de resolutie veranderd, normaal dus. Refresh Rate veranderen gaat ie ook ff "Aan en uit" Maar de rechtermuisknop op een mpg file klikken ken ik niet, tenzij het zo is dat ie de mpg dan full screen afspeelt en dat ie dan van resolutie veranderd, als dat zo is, dan is het normaal. Het lijkt me in ieder geval geen probleem.
Neej dat het overspringt bij de Nvidia settings is ook niet normaal, want ik had een andere 19" monitor van Eizo er naast gezet met dual monitor gedoe, en daar deed hij het niet, ook niet bij het openen van een mpg file. Tevens is het ook zo wanneer ik een mpg file copier met rechtmuisknop van het netwerk, dus van pc van mijn broer dat hij het dan niet doet, en als de mpg file op me eigen hd staat doet hij het wel....
Dit heb ik ook een tijdje gehad. Bij mij was het verholpen na andere drivers. Nu gebruik ik de laatste nvidia drivers en heb nergens last van.
en dat van je mpeg file. Heb je wel de juiste codecs?
( neem aan dat je een andere video van je broers pc haalt)
( neem aan dat je een andere video van je broers pc haalt)
[ Voor 29% gewijzigd door Satch op 26-01-2005 00:17 ]
Ik heb 66.93 drivers....En ja aan me codecs ligt het toch niet, want op die Eizo monitor versprong die niet bij het copieren of ook maar met rechtermuisknop op een mpg file te klikken dus het ligt echt aan de monitor, bij andere monitoren op deze pc doet hij het namelijk niet
Pagina: 1