beveiligings pictogram meldingen weghalen

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• Dirkse1984
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Misschien is het al eens eerder gevraagd, maar goed... ik erger mij een beetje aan het rode schildje in je taskbar.
Ik heb automatische update's van windows XP namelijk uit staan, en dan wil hij mij daar dus steeds aan het herrinderen.
Nu heb ik hem al een beetje opgeruimd, door niet actieve pictogrammen opruimen, en dat pictogram zo laten verberen.
Maar is er een manier zodat ik heb helemaal daar vandaan kan weghalen?

Heb het geprobeerd via google, maar ik heb geen idee hoe ze dat pictogrammetje noemen, dus zoeken is dan wat lastig.
Als iemand alleen al een echte officiele naam er voor heeft, kan mij dat denk ik al genoeg helpen en zoek ik de rest zelf wel uit.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Security Center uitzetten in services.msc :)

Signature

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-04 12:42
Of je leest even goed in de linkerkolom van security center, en je past aan waar voor je wel of niet gewaarschuwd wilt worden... ;)

• Dirkse1984
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
UltraSub schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 22:57:
Of je leest even goed in de linkerkolom van security center, en je past aan waar voor je wel of niet gewaarschuwd wilt worden... ;)
hmmm... nooit opgevallen 8)7 8)7 8)7
Sorry, erg dom van me, iig bedankt.
Het werkt!

:z :Z

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-04 12:42
Graag gedaan. Vind deze oplossing netter als het uitschakelen van de service. Die service is zo slecht nog niet imo. Het kan namelijk best eens zo zijn dat je virusscanner om welke wazige reden dan ook, plots niet meer update. Nu wordt je dan wel alsnog gewaarschuwd door security center. Al die andere shit, het waarschuwen voor uitgeschakeld autoupdate, en een uitgeschakelde firewall, staat hier natuurlijk ook gewoon uit :P

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:13
Hallo Dirkse1984,

Zoals je mischien al wel weet gaan we op got altijd eerst zelf op zoek naar een oplossing, als je op zoek was gegaan in de grote sp2 topics had je dit zeker gevonden ;). Ik raad je dan ook nog eens aan om Algemene gedragsregels (Netiquette) eens door te nemen, hier kun je precies vinden hoe je een topic start compleet maakt.

[ Voor 11% gewijzigd door leon1e op 25-01-2005 23:03 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.