Toon posts:

[vraag] radiotuner op pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vraag,

bestaat er een programma of een code dat als ik de computer opstart bijv. radio 538 automatisch afspeelt in de achtergrond dus dat ik geen venster zie.
Ik heb het nu via opstarten --> en dan een link naar de mediaplayer van internet.

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

mjah is dat niet goed genoeg dan ?? misschien als je de boel geminimaliseerd laat starten dat je dan het hele mediaplayer nog wat minder ziet... maar helemaal verbergen lijkt me nou niet zo handig.. er zijn tools voor om MPlayer in je taskbar te laten verdwijnen bijvoorbeeld, misschien dat zoiets nog ff wat functioneler voor je is...

Deze plek is te koop.

Verwijderd

Topicstarter
De taakbalk zit altijd vol dus daarom. maar hoe kan ik die mediaspeler geminimaliseerd opstarten kan het nergens vinden in de opties.
En weet je ook precies welke tools dat zijn?

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik gebruik dan WinAmp, en dan kan je bij options inschakelen dat ie in de taskbar moet staan, en als je hem geminimaliseerd laat opstarten, zie je hem dus ook niet. Iig kan je internetradio beluisteren, dus ook 538 moet wel lukken.

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:11

houthakker

Poehé

je kunt ook trayit gebruiken (download.com), daarmee kun je alle programma's in de systray verbergen.

Specs

• guidooo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-01 02:17

guidooo

Amd-64 ownage

Misschien is dit iets?

http://www.cfconsultancy.nl/radio.html

fijn radio playertje

Waar wil je zitten in het hiernamaals?............Rokers of niet-rokers

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal straks eens kijken wat ik van jullie opties kan gebruiken het is voor de CADcomputer voor het werk.
Bedankt alvast
Pagina: 1