Ik heb 't zowel met de installer geprobeerd als met de handmatige install.
Geen van beide opent succesvol PHP files. Ik krijg dan doodleuk de source te zien in IE.
Hij moet in ISAPI mode draaien.
Deze manual heb ik gevolgd tot op de laatste letter: http://www.vbulletin.com/...23&highlight=Windows+2003
Ook zijn er sites die over een aanpassing in de php.ini file praten, ook gedaan.
En wat dll files in de system32 map gesmeten.
De PHP map aan het Enviornmentpath toegevoegd in Windows.
Maar nog weigerd dat ding ook maar een PHP file weer te geven.
Statische html files gaan wel goed.
Heb er samen met een collega naar zitten kijken maar helaas kwamen we er met z'n twee ook niet uit.
Zelfs IIS er nog eens afgesmeten en alles opnieuw gedaan, maar helaas.
Ook de server rebooten hielp niet.
Het betreft een schone server met daarop windows 2003 enterprise edition in een AD Domein.
De IIS webserver heb ik ook al in 5.0 isolation mode gezet en alle webserver extenties op allow all gezet (ding hangt toch niet aan het internet). Maar ook mocht dat helaas niet baten.
Meerdere sites al via google geraardpleegd over dit probleem maar niks over te vinden.
En apache is geen oplossing omdat we per se met IIS6 willen werken.
Wie kan mij een schop in de goede richting geven?
Geen van beide opent succesvol PHP files. Ik krijg dan doodleuk de source te zien in IE.
Hij moet in ISAPI mode draaien.
Deze manual heb ik gevolgd tot op de laatste letter: http://www.vbulletin.com/...23&highlight=Windows+2003
Ook zijn er sites die over een aanpassing in de php.ini file praten, ook gedaan.
En wat dll files in de system32 map gesmeten.
De PHP map aan het Enviornmentpath toegevoegd in Windows.
Maar nog weigerd dat ding ook maar een PHP file weer te geven.
Statische html files gaan wel goed.
Heb er samen met een collega naar zitten kijken maar helaas kwamen we er met z'n twee ook niet uit.
Zelfs IIS er nog eens afgesmeten en alles opnieuw gedaan, maar helaas.
Ook de server rebooten hielp niet.
Het betreft een schone server met daarop windows 2003 enterprise edition in een AD Domein.
De IIS webserver heb ik ook al in 5.0 isolation mode gezet en alle webserver extenties op allow all gezet (ding hangt toch niet aan het internet). Maar ook mocht dat helaas niet baten.
Meerdere sites al via google geraardpleegd over dit probleem maar niks over te vinden.
En apache is geen oplossing omdat we per se met IIS6 willen werken.
Wie kan mij een schop in de goede richting geven?