Toon posts:

EzLink gebruiken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een paar dagen EzLink op mijn pc staan, maar het werkt niet helemaal zoals ik zou willen.
Weet iemand of je het programma zo kan instellen dat als je je pc aanzet ezlink ook gelijk opstart zodat ik als ik mijn kiss player wil gebruiken ik niet eerst het programma nog appart moet starten.
En als ik ezlink opstart, en ik ga met mijn kiss player streamen kan hij geen verbinding maken als ik dan in het programma kijk geeft hij aan service niet gestart of herkend. Moet dan het programma opnieuw opstarten of andere dingen proberen om het aan de praat te krijgen.... geeft een hoop irritaties.
kent iemand deze problemen, en heeft iemand hier een oplossing voor of zijn er misschien nog betere programma's?!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:54

The Eagle

I wear my sunglasses at night

het automatisch laten opstarten is een kwestie van zorgen dat de snelkoppeling naar Ezlink ook in je startmen onder "Opstarten" terecht komt. Kwestie van copy/paste naar je bureaublad en daarna sleur en pleur dus :Y)
Verder kan ik je niet helpen; ik ken Ezlink niet (en heb helaas ook geen KiSS :( )

[ Voor 3% gewijzigd door The Eagle op 25-01-2005 22:19 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)