"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik heb zelf een pal6035 die past goed op een MSI K7T pro2.
maar die PEP66T is toch voor een pentium/celeron?
Die heb toch zoon vakje in het midden. Ik weet niet of dat zo lekker past op een amd TB/duron
maar die PEP66T is toch voor een pentium/celeron?
Die heb toch zoon vakje in het midden. Ik weet niet of dat zo lekker past op een amd TB/duron
Verwijderd
Dat moederbord van jou is een Socket he? Als dat zo is moet je de heatsink wat aanpassen.
Moet je even bij overclockers.com kijken, dan onder de "Heatsink reviews en tips" en dan zit ie er wel tussen met PEP66 op een Socket.
Greetz
Moet je even bij overclockers.com kijken, dan onder de "Heatsink reviews en tips" en dan zit ie er wel tussen met PEP66 op een Socket.
Greetz
Verwijderd
Gaat prima, vergeleken met de Asus A7V en de Abit KT7 heeft de MSI de meeste ruimte 
Die cooler moet wel op je cpu passen (doen alle s370 muv de Golden Orb dat niet?).
Die cooler moet wel op je cpu passen (doen alle s370 muv de Golden Orb dat niet?).
nee ik heb een pep66t, is oorspronkelijk bedoeld voor een slocket, past zowel op een intel als amd (voor intel zijn er rubberen plakrondjes bijgeleverd) nu nog op een asus a7v, alleen die a7v geeft zoveel gedonder dat ik de mogelijkheid aan het overwegen ben om een msi te halen. op die a7v is er ruimte zat, in een straal van ongeveer 10 cm geen condensator of ander uitsteeksel te vinden, maar ik weet dus niet of dat bij een msi ook het geval is
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."