Ik woon in een studenthuis, samen met 5 anderen, ik ben degene die het internet regelt en aangezien het contract van Chello nog steeds op naam stond van een reeds verhuisde huisgenote heb ik besloten het abootje maar eens op te zeggen en een ADSL-lijntje te regelen... (Het overzetten van het contract op mijn naam bleek een dermate lastige taak voor de administratie van UPC dat ik de moed na dik een half jaar maar opgegeven heb)
Ik ben dus op zoek naar een leuk, snel (2 MBit of meer), ADSL lijntje, ZONDER datalimiet... Geen bullshit met Fair Use Policies die dan uiteindelijk toch maar 20 of 40 GB toestaan (waar je dus, samen met 4 huisgenoten zo aan zit...). Ik ben SurfSnelADSL al tegengekomen (speciaal voor studenten én geen Fair Use / datalimiet o.i.d.), maar misschien zijn er meer... Iemand nog ideeën?!
Ik ben dus op zoek naar een leuk, snel (2 MBit of meer), ADSL lijntje, ZONDER datalimiet... Geen bullshit met Fair Use Policies die dan uiteindelijk toch maar 20 of 40 GB toestaan (waar je dus, samen met 4 huisgenoten zo aan zit...). Ik ben SurfSnelADSL al tegengekomen (speciaal voor studenten én geen Fair Use / datalimiet o.i.d.), maar misschien zijn er meer... Iemand nog ideeën?!