Toon posts:

Hard Disk kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal weken geleden een nieuwe HD gekocht,
maar tot nu toe heb ik er alleen maar problemen mee.. om hem te instaleren heb ik eerst mijn oude HD afgekopelt en windows xp geinstaleerd wat na de instalatie compleet ophol slaat constant opnieuw rebooten foutmeldingen en alles. Toen geformateerd alles opnieuw geinstaleerd weer alles fout.
Toen als controle mn oude HD aangesloten kijken of die het nog deed en toen deed alles het weer, toen ben ik terug gegaan naar de winkel met mijn nieuwe HD en die hebben hem gecheckt en zeggen dat er compleet niks mis mee is.. ik heb memtest gedraaid mn bios geupdate de bios settings gechecked en alles staat goed weet iemand waar dit aan kan liggen met de search kan ik geen antwoord vinden.

configuratie:

Moederbord: tyan tiger S2460
Processor: 2x mp2400+
Geheugen: 1024 MB kingston reg
Videokaart: ATI 7500 AIW
oude HD: IBM 60 GB 5400 RPM 2 MB buffer
nieuwe HD: Samsung 80 GB 7200 rpm 2 MB buffer

mocht je meer informatie nodig hebben zeg het dan dan zal ik het proberen op te zoeken

b.v.d. Alex

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:06

The Third Man

The Third Jellyfish

In ieder geval SMART uitlezen, wat voor een voeding zit erin?

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-01 14:22
Ik denk dat het je software is (Windows), maar om het uit te sluiten kun je het beste even een tooltje downloaden van Samsung zelf via de website die je hd kan controleren. Geeft deze geen fouten ga er dan maar vanuit dat je het niet bij je hd moet zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
er zit een antec 450 watt voeding in en die windows versie is een originele die ik 3 dagen daarvoor nog op mijn andere pc heb geinstaleerd (meerdere licentsies voor 1 cd natuurlijk 8) )