Toon posts:

Monitoren naast elkaar storen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 2 14 inch monitors (oudjes) naast elkaar staan. Nu is het zo dat ze elkaar gaan beinvloeden, er trekken steeds strepen over de monitors. Alleen staand doen ze het wel normaal.
Is het mogelijk om de monitors af te schermen? ik heb het al met een staalplaat geprobeerd, maar dat hielp niets, iemand een idee wat ik moet doen? (gewoon verder uit elkaar zetten is geen optie daar is geen ruimte voor)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
misschien beide op verschillende refreshrates zetten? (of misschien juist gelijk).

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Met refresh rates onderling spelen zal niet helpen.

{signature}

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:54

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Lijkt me een kwestie van een kooi van Faraday er omheen bouwen :) Die houden namelijk electromagnetische straling tegen - en da's precies wat jij ondervindt.
Een kooi van Faraday bouwen gaat over het algemeen het beste met gaas :Y) Kippengaas is denk ik wat grof qua mazen, maar bij de bouwmarkt moeten ze vast ook wel fijner gaas hebben. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd (nog nooi nodig gehad, kon mijn monitoren ver genoeg van elkaar af zetten), maar it's worth a try :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
is lood ook een optie? dat hoorde ik van een gastje op school