Toon posts:

Geheugen bij plaatsen

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van me heeft 128 MB geheugen ( in de pc ;) )
Hij wil er 128 bij hebben.

Is er een tooltje om er achter te komen wat voor type er nu in zit zonder de pc open te hoeven schroeven? ( Hij durft dat niet aan en ik kan er niet effe zo naartoe..)
Ik heb het geweldige Belarc Advisor, maar die geeft alleen de hoeveelheid weer( 128 mB)

Ps, kan ik er zo elk type bij in zetten, waar moet ik op letten>?
Ik heb gehoord dat sommige types/merken conflicteren..?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

PMG FAQ (Welk geheugen zit er in mijn PC?)

[ Voor 30% gewijzigd door Han op 25-01-2005 20:05 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-07 15:35
Je kan het met Sisoft Sandra of Everest home zien. Maar je kan toch ook gewoon de kast openschroeven en kijken wat er op de modules staat?

Het is alleen van belang dat je er 2 gelijke modules in doet als het mobo Dual channel ondersteunt. Of het werkt is meestal een kwestie van uitproberen, hoewel je een beetje kan uitzoeken of er meer mensen zijn met dit mobo/geheugen.

[ Voor 47% gewijzigd door hershel op 25-01-2005 20:06 ]

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-08 19:44
Google maar eens op AIDA32 ;)

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Everest home is de nieuwe naam van AIDA32. (ik dacht dat de laatste 1.51 was. Het staat iig op lavalys.de Foutje, lavalys.com)

[ Voor 26% gewijzigd door DrivinUCrazy op 25-01-2005 20:14 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:42
Zie, zoals Han al mooi voor je opgezocht heeft, de PMG FAQ :)

Opensleutelen is en blijft overigens de beste methode. Stel je vriend anders gewoon voor een fait accompli: schroef kast open of wacht dat ik (jij dus :+ ) langs kom om kast open te schroeven, anders geen geheugen :P

Hoe dan ook, antwoord is wel duidelijk en zonder verdere gegevens kunnen we je toch niet helpen :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.