The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy
Je kan in het "Administrator" account komen door bijvoorbeeld XP in veilige modus op te starten: na een reboot, nog voordat je het Windows logo krijgt, drukken op F8 en dan kiezen voor 'Veilige Modus'.
Eenmaal in een account met voledige rechten ga je via Start naar Control Panel en dan User Accounts (zoals je merkt, ik heb een engelstalige XP). Eenmaal daar klik je op het account "Worker", en dan op de optie Delete Account.
Dat zou het moeten doen. (toch?)
[ Voor 6% gewijzigd door lordsnow op 25-01-2005 20:16 . Reden: edit edit ]
Bij het aanmelden 2x op CTRL-ALT-DEL drukken en je krijgt het win2k-style inlogscherm.
We are shaping the future
want de "worker" account zit de "administartor" account niet. en doet alsof die er niet is, en als ik op "worker" klik onder de admina ccount dan is er gewoon geen optie delete account, het is dat dat me dwarszit
EDIT:
Fish's optei van "deze computer"--> rechterklik--> beheren en dan weggooien lukte perfect
Bedankt mensen!!!!!!!!!!!!!
[ Voor 28% gewijzigd door Entity_Razer op 25-01-2005 20:23 ]
The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy
Start > Run
lusrmgr.msc
Klik op 'users'
Druk op 'Print Screen'
Sla dit op
Plaats dit op GoT.
Het werkte dus al...
[ Voor 21% gewijzigd door Alex) op 25-01-2005 20:24 ]
We are shaping the future