Toon posts:

Dataverbruik PLanet Internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, weet iemand mischien wanneer Planet Internet gaat klagen, met betrekking tot het dataverbruik??

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zou zeggen, blijf lekker downen, en je hoort het vanzelf.. :)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02 18:50
Nog nooit last gehad :D

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• damnengineer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
zo'n 220 gig verkeer gehad in een maand (was wel mijn toppunt ooit) en ik heb niks gehoord, ik stuur regelmatig flinke photoshopbestanden van mijn werk en terug, dus nu geen discussie beginnen dat ik teveel of een belachelijk aantal films/games download.

[ Voor 8% gewijzigd door damnengineer op 25-01-2005 20:00 ]

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-01 12:24

nIghtorius

Poef!

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 19:44:
Hallo, weet iemand mischien wanneer Planet Internet gaat klagen, met betrekking tot het dataverbruik??
Heb het idee dat Planet niet snel klaagt.. Mijn dataverbruik krijgt ook buitenproportionele waarden (die ik lekker achterwege hou :X ).. en nog nooit gezeur gehad.

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Verwijderd

volgens mij letten ze er niet echt op.

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Tegenwoordig hanteerd Planet 'geen datalimiet', dus 150Gb per maand (wat ik heel soms nog wel wil halen :P ) moet geen probleem zijn.

(Planet heeft me laatst thuis gebeld voor iets anders, maar we hadden het op een gegeven moment toevallig over het onderwerp 'datalimiet', ze garandeerde me dat Planet geen datalimiet heeft en ook nooit zal krijgen. Naief als ik ben, geloof ik dit graag :9 ;) ).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Verwijderd

Vind het ook niet erg om dat te geloven... Aan de verhalen te horen (+ eigen ervaring). Denk ik dat Planet één van de beste aanbieders is... Laatst ook die test bij radar gezien en ben steeds blijer met Planet... Het kan dus ook goed gaan :)

• vriesdude
  • Laatst online: 20-02 12:10
Mijn tellertje doet het niet eens bij planet.
Al sinds dat ik abbo ben 0 kb aan datausage

(en ja ik klik wel op de goeie plek in me paneeltje bij planet)

/dev/null

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-01 20:06
vriesdude schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:41:

offtopic: Ik heb daar net ff naar gezocht, maar waar ergens vind ik die teller?

Ik zit op behoorlijke hoeveelheden (precisie hoeveelheid moet ik ff opzoeken) en ik heb nog nooit iets van Planet gehoord.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

vriesdude schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:41:

Voor zover ik weet heeft planet alleen een counter voor het dataverkeer dat je webspace gebruikt, ik denk dat je daar naar zit te kijken ;)

🖥️ | 🚗

• -krekel-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-11-2025
mijn servertje verstrekt heeeeel wat GB's in de maand, en Planet heeft bij ons nog nooit staan zeuren. Gemiddeld zit ik sowieso al op 75 GB in de maand, dus ik ben ook erg blij dat ik geen zeurende provider heb :)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
nIghtorius schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 19:59:
[...]

Heb het idee dat Planet niet snel klaagt.. Mijn dataverbruik krijgt ook buitenproportionele waarden (die ik lekker achterwege hou :X ).. en nog nooit gezeur gehad.
Dat maken zulk soort reacties altijd volledig overbodig. Ik ken zat mensen die 5GB per maand extreeeeeem vinden, andere vinden 200GB per maand *niks* (Xandrios? O-) :+). Dus kom met harde getallen, anders zegt het echt helemaal niks. :)

🌞🍃

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-01 12:24

nIghtorius

Poef!

DataBeest schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:53:
[...]

Dat maken zulk soort reacties altijd volledig overbodig. Ik ken zat mensen die 5GB per maand extreeeeeem vinden, andere vinden 200GB per maand *niks* (Xandrios? O-) :+). Dus kom met harde getallen, anders zegt het echt helemaal niks. :)
ok.. jij je zin...... wees gewaarschuwd....

ik trek op piek momenten 8 a 9GB per dag. in de wat mindere momenten 5GB.. laten we zeggen 7GB per dag gemiddeld.. 30 dagen gem. per. maand = 30 x 7 = 210GB.. (mwoah.. 't valt eigenlijk wel mee).

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

• vanke014
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09-2025

vanke014

Format C: Y/Y ?

nIghtorius schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:58:
[...]

ok.. jij je zin...... wees gewaarschuwd....

ik trek op piek momenten 8 a 9GB per dag. in de wat mindere momenten 5GB.. laten we zeggen 7GB per dag gemiddeld.. 30 dagen gem. per. maand = 30 x 7 = 210GB.. (mwoah.. 't valt eigenlijk wel mee).
En dan maar na gaan wat ze eigenlijk voor 210 GB betalen, bijna niets. Dus kan best makkelijk 300 GB is ook nog goed te doen.

• vriesdude
  • Laatst online: 20-02 12:10
MadMarky schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:47:
[...]

Voor zover ik weet heeft planet alleen een counter voor het dataverkeer dat je webspace gebruikt, ik denk dat je daar naar zit te kijken ;)
Duzzz, al mijn blokjes zijn weg :X
Vroeger had ik allemaal overzichtjes die leegwaren,
nu alleen nog maar niet betaalde facturen (ook leeg O-) )

Iig vroeger bestond dat linkje wel... (k kan nu niet eens kijken naar dataverkeer wbespace omdat ik die toch niet gebruik) 8)7

/dev/null

Verwijderd

Heb ook nog nooit wat van planet gehoord. Mijn dataverbruik ligt gemiddeld ergens tussen de 150 en 250 gigabyte per maand....Heb in mijn omgeving ook nog nooit gehoord dat iemand van Planet een brief kreeg over zijn/haar dataverbruik.

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:40
Je moet het idd wel erg bont maken willen ze gaan zeuren, ik heb zoiezo nog niemand gehoord die een waarschuuwing over zijn FUP heeft gehad :)

Verwijderd

moet zeggen dat het wel een schone zaak is van planet om niet zo moeilijk te doen over het datalimiet.. ik zit hier met een abbo van 60 euro en mag 15 gb p/m downloaden.. en dan 1 euro per gb extra, tja.. belgie.

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:40
60 euro, 15 gb :? Hebben jullie zulke harde datalimieten in België?

• BlackBurn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:01

BlackBurn

One Ring To Rule Them All

Ik ben nu 2 maanden lid van eweka en heb er ook even flink gebruik van gemaakt in het begin is dat allemaal geweldig nu word het wat minder, maar zat de afgelopen 2 maanden rond de 500GB per mnd. en heb niks gehoord van planet klasse, deze maand is het wel weer afgenomen tot 250 denk ik.

If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-02 07:04

GVR

Mooi dan weet ik dat 500 ook geen probleem is :) Zit nu op de 200 a 250 per maand

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-02 16:50

PromWarMachine

Forsaken Archer

Al 3 jaar lid en nooit iets gehoord. Nu is mijn dataverbruik niet zo exorbitant als hier genoemd wordt, maar ik vind het vrij hoog. Planet maakt er in ieder geval niet snel een probleem van. Je hoeft niet te zoeken naar dat tellertje, want dat staat bij iedereen op 0. Op zich wel jammer, aan de andere kant weet je op die manier wel dat ze er geen prioriteit aan stellen.

Dividend for Starters

Pagina: 1