NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
[ Voor 8% gewijzigd door damnengineer op 25-01-2005 20:00 ]
Heb het idee dat Planet niet snel klaagt.. Mijn dataverbruik krijgt ook buitenproportionele waarden (die ik lekker achterwege houVerwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 19:44:
Hallo, weet iemand mischien wanneer Planet Internet gaat klagen, met betrekking tot het dataverbruik??
Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)
(Planet heeft me laatst thuis gebeld voor iets anders, maar we hadden het op een gegeven moment toevallig over het onderwerp 'datalimiet', ze garandeerde me dat Planet geen datalimiet heeft en ook nooit zal krijgen. Naief als ik ben, geloof ik dit graag
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Verwijderd
Al sinds dat ik abbo ben 0 kb aan datausage
(en ja ik klik wel op de goeie plek in me paneeltje bij planet)
/dev/null
offtopic: Ik heb daar net ff naar gezocht, maar waar ergens vind ik die teller?vriesdude schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:41:
Mijn tellertje doet het niet eens bij planet.
Ik zit op behoorlijke hoeveelheden (precisie hoeveelheid moet ik ff opzoeken) en ik heb nog nooit iets van Planet gehoord.
Voor zover ik weet heeft planet alleen een counter voor het dataverkeer dat je webspace gebruikt, ik denk dat je daar naar zit te kijkenvriesdude schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:41:
Mijn tellertje doet het niet eens bij planet.
Dat maken zulk soort reacties altijd volledig overbodig. Ik ken zat mensen die 5GB per maand extreeeeeem vinden, andere vinden 200GB per maand *niks* (Xandrios?nIghtorius schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 19:59:
[...]
Heb het idee dat Planet niet snel klaagt.. Mijn dataverbruik krijgt ook buitenproportionele waarden (die ik lekker achterwege hou).. en nog nooit gezeur gehad.
🌞🍃
ok.. jij je zin...... wees gewaarschuwd....DataBeest schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:53:
[...]
Dat maken zulk soort reacties altijd volledig overbodig. Ik ken zat mensen die 5GB per maand extreeeeeem vinden, andere vinden 200GB per maand *niks* (Xandrios?![]()
). Dus kom met harde getallen, anders zegt het echt helemaal niks.
ik trek op piek momenten 8 a 9GB per dag. in de wat mindere momenten 5GB.. laten we zeggen 7GB per dag gemiddeld.. 30 dagen gem. per. maand = 30 x 7 = 210GB.. (mwoah.. 't valt eigenlijk wel mee).
Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)
En dan maar na gaan wat ze eigenlijk voor 210 GB betalen, bijna niets. Dus kan best makkelijk 300 GB is ook nog goed te doen.nIghtorius schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:58:
[...]
ok.. jij je zin...... wees gewaarschuwd....
ik trek op piek momenten 8 a 9GB per dag. in de wat mindere momenten 5GB.. laten we zeggen 7GB per dag gemiddeld.. 30 dagen gem. per. maand = 30 x 7 = 210GB.. (mwoah.. 't valt eigenlijk wel mee).
Duzzz, al mijn blokjes zijn wegMadMarky schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:47:
[...]
Voor zover ik weet heeft planet alleen een counter voor het dataverkeer dat je webspace gebruikt, ik denk dat je daar naar zit te kijken
Vroeger had ik allemaal overzichtjes die leegwaren,
nu alleen nog maar niet betaalde facturen (ook leeg
Iig vroeger bestond dat linkje wel... (k kan nu niet eens kijken naar dataverkeer wbespace omdat ik die toch niet gebruik)
/dev/null
Verwijderd
Verwijderd
If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!