[Show] Website

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06-2025
Na een bestaan van dik een jaar werd het ook voor clan-limburg tijd om een nieuwe site te maken.

Op dit moment worden de laatste puntjes nog op de i gezet maar het idee staat er. Vooral de member profiles zijn naar mijn mening wel mooi geworden. Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden. Aan het newsscript in de content wordt op dit moment nog hard gewerkt!
Graag feedback!

Site: www.clanlimburg.nl

Verder zijn wij nog opzoek naar iemand die ons forum een zelfde soort skin (style) kan geven als onze site!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
dit soort dingen heb je www.sitechecks.nl voor :) (en geloof me mijn ongezouten mening wil je niet)

[ Voor 34% gewijzigd door HunterPro op 25-01-2005 19:27 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-04 17:48

Remy

I usually get 100% accuracy

Wat vinden jullie van mijn site?

Het is dan wel de bedoeling om zélf aan de slag te gaan, en als je eenmaal klaar bent met je website, kunnen we het goed voorstellen dat je er trots op bent. Maar toch is het niet de bedoeling dat je daar een topic over maakt. Er zijn wel speciale websites voor, zoals www.sitechecks.nl, waar je sites kunt beoordelen en laten beoordelen.
Zorg er ook voor dat je je site al in de bekendste browsers hebt bekeken, want het is niet de bedoeling dat je aan anderen gaat vragen hoe de site eruit ziet in een bepaalde browser. Dat valt namelijk onder de term sitechecks, en dus ook spam.
Dicht dus :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.