Toon posts:

Op zoek naar 2 scripts

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijd op zoek naar 2 scripts....heel google, en hotscripts al afgezocht en niets kunnen vinden :(

Ik wil namelijk een soort webmail aanbieden aan bezoekers van een website. Hiervoor heb ik tot mijn beschikking

Mysql database
PHP
pop3 accounts

Nu is het natuurlijk heel goed mogelijk om alle accounts aan te maken in pop3 en deze via een script te laten zien....helaas wil ik het moeilijk hebben

Ik wil gebruik maken van catchall pop3 box en deze mail verdelen in kleinere mailboxen zodra er iemand inlogt krijgt hij dus zijn mail te zien

Ik weet dat ze voor de mambo portal met zoiets bezig zijn, maar die komt maar niet uit de BETA..en ik maak [op die site] geen gebruik meer van mambo

Iemand een idee????

En nu ik toch bezig ben....iemand nog een idee wat een betere/beste/goeie software is om een blog-service aan te bieden?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Probeer het zelf te maken. Het is weliswaar een uitdaging, maar niet extreem complex, zeker dat blogscript niet.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Topicstarter
dat is zeker een optie, helaas heb ik er de tijd niet voor...en aangezien ze tegenwoordig de meest fantastischte software releasen onder GPL dacht ik...wie weet

maar ikzelf kan er niets over vinden en jij dus duidelijk ook niet :)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Oh, ik kan meer dan genoeg vinden:
[google=php webmail script]
[google=php blog script]

Waar het om gaat is dat dit forum daar niet voor bedoeld is: scriptrequests zijn hier niet toegestaan, zie ook de FAQ. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:45

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Programming & Webscripting gaat over het zelf programmeren van zaken, vragen naar kant en klare scripts staan we dan ook niet toe :)

Zie ook P&W FAQ - Scriptrequests

Mocht je besluiten om het zelf te maken en kom je problemen tegen, dan ben je van harte uitgenodigd om een topic te openen. Let dan wel op de eisen die we hier stellen aan een topic, samengevat in P&W FAQ - De "quickstart"

[ Voor 53% gewijzigd door gorgi_19 op 25-01-2005 19:54 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.