[XP] Beheerdersrechten onderdeel configuratiescherm wijzigen

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Mijn normale resolutie staat op 1280x1024. Mijn Counter-Strike reso staat op 480x640. Als ik alt-tab van CS naar windows springt hij niet meer terug naar de 1280x1024 reso maar blijft hij lekker in 480x640. Als ik dan CS afsluit blijft hij nog steeds gewoon in die reso. En als ik dan probeer de reso te veranderen zegt hij dit:
"Het onderdeel van het configuratiescherm kan de instellingen niet wijzigen. U beschikt niet over de juiste beheerdersrechten om de instellingen te wijzigen."

Ik ben dus wel gewoon de administrator. Ik snap er niks van. Heb al geprobeerd Display drivers te resetten maar werkt ook niet. Alleen als ik opnieuw opstart kom ik weer terug in mijn reso 1280x1024.
Ik gebruik de ATI Catalyst drivers WHQL 4.12 met een 9800pro zonder die speciale ATI control center. En draai WinXP Pro NL SP2.
Ik heb zelfs ook al in windows systeembeheer -> lokaal beveiligingsbeleid gekeken maar daar heb ik nergens een regel over beeldscherm rechten kunnen vinden.
Ik heb de drivers een keer opnieuw geinstalleerd gehad daarna deed hij het alleen de eerste paar alt-tabs het eventjes goed daarna ook niet meer. Ik ben nu echt spoorloos want ik heb deze software configuratie al maanden zo en nu sinds 2 dagen doet hij pas zo raar.

Heeft misschien iemand een idee?

- Mijn PC -

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
*kick* een paar dagen later misschien iemand die een uplossing weet? :?
Hij doet dat bij alle resoluties die ik in CS gebruik. Als ik 1024x768 gebruik gaat hij toch ook naar 480x640 in windows als ik alt-tab en kan ik het niet veranderen omdat ik dat bericht dan weer krijg.
:'(

- Mijn PC -

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-04 00:10

w0w

Ik heb dit probleem ook sinds ongeveer 2 weken :( echt heel erg frustrerend. Het ligt iig niet aan ATi want ik heb een GeForce 6800Le.... maar waar ligt het dan wel aan :? desktop en cs zijn allebij 1280x1024 maar zodra ik alttab of CS sluit staat ie op 400x300 (oid..) en kan ik het niet veranderen?

• w0w

w0w

kick

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even Exeem deinstalleren :)

Dit is verder een Windows probleeem - dus ik verplaats je topic eventjes naar Windows Operating Systems :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

[ Voor 70% gewijzigd door elevator op 07-02-2005 09:09 ]

• w0w

w0w

elevator schreef op maandag 07 februari 2005 @ 09:08:
Even Exeem deinstalleren :)

Dit is verder een Windows probleeem - dus ik verplaats je topic eventjes naar Windows Operating Systems :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen
Elevator is een held! _/-\o_

Gewoon Exeem(lite) niet starten en het probleem is verholpen... Ik had echt nooit gedacht dat dit probleem door Exlite zou komen... maar goed ik kan iig weer vooruit :) :*)
Pagina: 1