G33rt schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:12:
[...]
Ik denk dat je twee soorten moderatie verward. Hier op GoT - een forum - zijn moderators mensen die berichten kunnen wijzigen, verplaatsen, topictitels kunnen veranderen, notes kunnen zetten, e.d. Ze hebben dus een controlerende en sturende functie.
Op de frontpage daarentegen is het moderatiesysteem het geven van punten. Iedere ingelogde bezoeker met moderatiepunten mag een reactie een score geven: een moderatie. Daarom is iedereen op de FP moderator, en ook niet te achterhalen (behalve voor sommigen onder ons die kunnen zien wie een reactie gedaan heeft). Mailen is dan ook onmogelijk, omdat a) de persoon voor de plaatser van de reactie niet te achterhalen is b) deze toch niet meer mag modden op die reactie omdat hij hem al eens gemod heeft.
Mocht je nog functies willen vergelijken: wat hier mods zijn zijn op de frontpage de FPA's (frontpage admins). De functies die equivalent zijn met HGA worden door Renegade en Roelant als FP-coordinaten gevuld. Hopelijk maakt dat het verschil een beetje duidelijk

Ik denk dat jij mijn bedoeling niet snapt geert
Wanneer iemand ten onrechte naar beneden gemod word zal deze toch zeker wel iemand van de crew zelf erop aan kunnen spreken die hier over gaat?
Even een mailtje met uitleg zal toch wel wonderen doen lijkt mij?
Natuurlijk ben ik het met sommigen wel eens dat bepaalde reacties overbodig zijn en sommige die juist goed zijn ten ontrechte naar beneden gemod worden.
Ik kom hier dagelijks is het niet thuis dan kijk ik even op mijn werk als ik daar de tijd voor heb.
Maar moet nu voor iedere ten onrechte naar beneden gemodde persoon een appart topic geopend worden dat was mijn vraag.
We zitten hier op zo langzamerhand 1 van de grootste forums van de wereld met een behoorlijke groep leden die hier dagelijks komen (zie pagevieuws)
Dan moet er voor dit soort vraagstukken toch ook wel een makkelijkere oplossing zijn dan iemand openlijk op te roepen wat zij er van vinden?