The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy
[ Voor 8% gewijzigd door Han op 25-01-2005 18:37 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
edit: Bedankt modje voor de correctie van de titel en de voutjes
[ Voor 22% gewijzigd door Entity_Razer op 25-01-2005 18:41 ]
The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy
Wanneer is het in Nerderland te koop en wat zal het ongeveer gaan kosten?Syzzer schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 18:49:
Omdat dat meer een TwinMOS SP topic is geworden.Op de 450MHz versie van dat mem zal het BH-5 te viinden zijn.
De prijs is nog niet bekend, maar Twinmos geeft aan nooit de prijzen van OCZ/g.skill voor der mem te vragen. Ik gok dus rond de €100 - €110 per 512 MB hoogstens.
Ik ben namelijk van plan om nieuw geheugen aan te schaffen, maar anders wacht ik nog even.
Verwijderd
maar denkelijk zal Corsair of OCZ ofzo wel BH 5 kopen ook zeker en handpicken?
Maar de terugkeer van BH-5 lijkt mij persoonlijk niet zo spectaculair, DH-5 destemeer.
Geproduceerd op 0,11um en de eigenschappen van BH-5
Verwijderd
Als de chips op 110nm gebakken worden, gaan ze dan nog altijd zo veel volts lusten? Ik neem aan van niet...Gaming247 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:30:
Maar de terugkeer van BH-5 lijkt mij persoonlijk niet zo spectaculair, DH-5 destemeer.
Geproduceerd op 0,11um en de eigenschappen van BH-5
Dit zou wel leuk zijn voor de mensen zonder voltmods en zonder een S939 DFI-plank
Echter, scheelt het zoveel met het goedkopere geheugen? Want ik wil niet dat ik staks met "troep" kom te zitten. Heb dat nu, TakeMS 512MB
En komt de richtprijs dan ook nog rond de 110€ per 512 mb, of komen deze prijzen lager te liggen doordat ze niet handpicked zijn?
zou je zeggen -.-.
Iig goed nieuws..
BH5 is het beste geheugen wat er te vinden is, dus het is duur...HeefStan schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 23:04:
bh5 is oud, dus lage prijs
zou je zeggen -.-.
Iig goed nieuws..
Verwijderd
Was het beste geheugen,ik vind de nieuwe CH-5 512MB reepjes wel erg lekker werken op 3,2V,dat doet BH-5 niet na.racoontje schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 11:02:
[...]
BH5 is het beste geheugen wat er te vinden is, dus het is duur...
Oke als er een nieuwe Ferrari komt weet je dat hij snel gaat zijn. De makers hebben de kennis uit het verleden. Maar het wil helemaal niet zeggen dat hij net zo lekker rijd als de vorige.
Nu is dit bij dit geheugen volgens mij nog erger als bij de vergelijking van een Ferrari.
Er word nu van een veel kleiner productie procede gebruik gemaakt. Wat volgens mij niet meer te vergelijken is met het oude. Dus waarom zouden deze chips hemel op aarde brengen? En waarom was CH-5 niet je van het? Toen hadden ze toch ook de kennis van BH-5? En als BH-5 echt zo een legendarische manier van produceren was, die blijkbaar afweek van andere producten omdat het veel hoger te klokken was en anderen minder. Waarom is daarna BH-5 niet direct mee verder gegaan en hebben andere producenten niet (stiekum) deze manier van ' super' geheugen maken overgenomen?
Overigens denk ik dat dit geheugen het best lekker zal doen, omdat de techniek ook vooruit gaat en we onderhand standaard PC3200 2-6-3-3 kunnen maken. Maar toch twijfel ik of dit geheugen echt harder gaat lopen dan bv. TCCD of UTT
Graag hoor ik iemand die mijn argumenten ontkracht en ik volgende maand met BH5 revived werk, dat op stock DDR-500 @ 2-5-2-2 doet.
the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it