News: BH5 komt terug!

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03-2025
Sorry voor even de normale topics te verstoren met dit nieuws maar ik breng goed nieuws van de Xtreme systems forums.

Alonso op XS, werknemer op Twinmoss heeft zonet gezegd dat BH5 ,nieuwe productie BTW, terugkomt.

Met andere woorden er gaat terug BH 5 gemaakt worden!!!
Link naar de XS post:
(zie 3de pagina voor het uiteindelijke nieuws :) )
http://xtremesystems.org/....php?t=51176&page=1&pp=25

Go twinmoss zou'k zeggen.

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:36

sapphire

Die-hard pruts0r

Dit staat ook al in het 'groote OCZ VX topic"
;)

Gabriël AM5

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Maar dat topic heeft geen !!!!! in de titel :P

[ Voor 8% gewijzigd door Han op 25-01-2005 18:37 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Dit is zeer mooi nieuws maar toch maar ff de uitroeptekens en de dubbele G eruit gehaald :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Entity_Razer
sorry, wist ik totaal niet, maar waarom ziet iedereen zulke dingen in het OCZ VX topic terwijl dit allemaal niets met OCZ te maken heeft? :?

edit: Bedankt modje voor de correctie van de titel en de voutjes :) ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Entity_Razer op 25-01-2005 18:41 ]

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:10

Syzzer

Prutser

Omdat dat meer een TwinMOS SP topic is geworden :p .Op de 450MHz versie van dat mem zal het BH-5 te viinden zijn.

• pleasure
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Syzzer schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 18:49:
Omdat dat meer een TwinMOS SP topic is geworden :p .Op de 450MHz versie van dat mem zal het BH-5 te viinden zijn.
Wanneer is het in Nerderland te koop en wat zal het ongeveer gaan kosten?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Nice, ben benieuwd hoe het oude tegenover het nieuwe zal gaan presteren ;)

Plus het prijskaartje ja :)

LinkedIn
Instagram

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:10

Syzzer

Prutser

Aangezien het nu nog niet eens in the States te koop is, verwacht ik dat dat nog wel eens een maandje (of zelfs 2) zal duren voordat het hier (goed) verkrijgbaar is.

De prijs is nog niet bekend, maar Twinmos geeft aan nooit de prijzen van OCZ/g.skill voor der mem te vragen. Ik gok dus rond de €100 - €110 per 512 MB hoogstens.

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-12-2025
Word dat handpicked Windbond geheugen (van Twinmos) of moet je maar geluk hebben dat je ook echt BH5 koopt?

Ik ben namelijk van plan om nieuw geheugen aan te schaffen, maar anders wacht ik nog even.

Verwijderd

Die werknemer van Twinmos geeft aan dat het bedrijf nooit zal "handpicken", zoals G.Skill en OCZ. Maar de nieuwe chips gaan gebruikt worden op alle DDR450 Speed Premium-modules.

• Entity_Razer
handpicking zou ongelooflijk veel tijd kosten waardoor je prijzen a la OCZ enzo krijgt

maar denkelijk zal Corsair of OCZ ofzo wel BH 5 kopen ook zeker en handpicken?

• Gaming247
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-01 11:33
Linkje naar OCZ VX topic

Maar de terugkeer van BH-5 lijkt mij persoonlijk niet zo spectaculair, DH-5 destemeer.
Geproduceerd op 0,11um en de eigenschappen van BH-5 :9

[Updated spec's]

Verwijderd

Gaming247 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:30:
Maar de terugkeer van BH-5 lijkt mij persoonlijk niet zo spectaculair, DH-5 destemeer.
Geproduceerd op 0,11um en de eigenschappen van BH-5 :9
Als de chips op 110nm gebakken worden, gaan ze dan nog altijd zo veel volts lusten? Ik neem aan van niet...

Dit zou wel leuk zijn voor de mensen zonder voltmods en zonder een S939 DFI-plank :).

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:41
Nu ben ik van plan om nieuw geheugen bij te kopen. En heb het een en het andres gelezen over deze chips.
Echter, scheelt het zoveel met het goedkopere geheugen? Want ik wil niet dat ik staks met "troep" kom te zitten. Heb dat nu, TakeMS 512MB :r

En komt de richtprijs dan ook nog rond de 110€ per 512 mb, of komen deze prijzen lager te liggen doordat ze niet handpicked zijn?

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-01 14:19

HeepH

Dope Rapper

bh5 is oud, dus lage prijs

zou je zeggen -.-.

Iig goed nieuws..

http://specs.tweak.to/16495

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

HeefStan schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 23:04:
bh5 is oud, dus lage prijs

zou je zeggen -.-.

Iig goed nieuws..
BH5 is het beste geheugen wat er te vinden is, dus het is duur...

Verwijderd

racoontje schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 11:02:
[...]

BH5 is het beste geheugen wat er te vinden is, dus het is duur...
Was het beste geheugen,ik vind de nieuwe CH-5 512MB reepjes wel erg lekker werken op 3,2V,dat doet BH-5 niet na.

• DaMightyWackO
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:45

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Deze nieuwe productie kan je toch helemaal niet vergelijken met de oude.
Oke als er een nieuwe Ferrari komt weet je dat hij snel gaat zijn. De makers hebben de kennis uit het verleden. Maar het wil helemaal niet zeggen dat hij net zo lekker rijd als de vorige.
Nu is dit bij dit geheugen volgens mij nog erger als bij de vergelijking van een Ferrari.
Er word nu van een veel kleiner productie procede gebruik gemaakt. Wat volgens mij niet meer te vergelijken is met het oude. Dus waarom zouden deze chips hemel op aarde brengen? En waarom was CH-5 niet je van het? Toen hadden ze toch ook de kennis van BH-5? En als BH-5 echt zo een legendarische manier van produceren was, die blijkbaar afweek van andere producten omdat het veel hoger te klokken was en anderen minder. Waarom is daarna BH-5 niet direct mee verder gegaan en hebben andere producenten niet (stiekum) deze manier van ' super' geheugen maken overgenomen?
Overigens denk ik dat dit geheugen het best lekker zal doen, omdat de techniek ook vooruit gaat en we onderhand standaard PC3200 2-6-3-3 kunnen maken. Maar toch twijfel ik of dit geheugen echt harder gaat lopen dan bv. TCCD of UTT
Graag hoor ik iemand die mijn argumenten ontkracht en ik volgende maand met BH5 revived werk, dat op stock DDR-500 @ 2-5-2-2 doet.

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Pagina: 1