Mijn probleem lijkt deels op die van Johndope.
Onlangs heb ik een videokaart gekocht, omdat het al tijden slecht liep met mijn Gforce 2 MX.
Nu heb ik een Nvidia 6600 GT en wil ik graag counterstrike spelen, maar ik haal maar maximaal 20 frames per seconde en dus is het spel niet speelbaar. Ik heb een stroomstekkertje rechtstreeks ipv splitter aangesloten op de videokaart maar na 5 a 10 minuten valt deze weer terug naar 15 (maakt niet uit welke settings en resolutie).
Dit probleem komt ook voor bij andere spellen.
Ik heb 3x een nieuwe windows XP installatie geprobeerd met verschillende servicepacks, dit maakt niets uit. Ik heb verschillende stroomstekkertjes geprobeerd, ook dit maakt niet uit. Heeft iemand nog suggesties, want ik baal ervan dat ik een mooi systeem heb aangeschafd en vervolgens niet mijn favoriete spellen kan spelen.
Mijn stats:
Windows XP Professional Service Pack 1 (build 2600)
3,00 gigahertz Intel Pentium 4
8 kilobyte primary memory cache
512 kilobyte secondary memory cache
ASUSTeK Computer Inc. P4P800S-E Rev 1.xx
Bus Clock: 200 megahertz
BIOS: American Megatrends Inc. 080009 09/03/2003
Leadtek NVIDIA GeForce 6600 GT
Slot 'DIMM0' has 1024 MB
Als jullie meer informatie nodig hebben, verstrek ik dat graag.
Bijvoorbaat dank!
Onlangs heb ik een videokaart gekocht, omdat het al tijden slecht liep met mijn Gforce 2 MX.
Nu heb ik een Nvidia 6600 GT en wil ik graag counterstrike spelen, maar ik haal maar maximaal 20 frames per seconde en dus is het spel niet speelbaar. Ik heb een stroomstekkertje rechtstreeks ipv splitter aangesloten op de videokaart maar na 5 a 10 minuten valt deze weer terug naar 15 (maakt niet uit welke settings en resolutie).
Dit probleem komt ook voor bij andere spellen.
Ik heb 3x een nieuwe windows XP installatie geprobeerd met verschillende servicepacks, dit maakt niets uit. Ik heb verschillende stroomstekkertjes geprobeerd, ook dit maakt niet uit. Heeft iemand nog suggesties, want ik baal ervan dat ik een mooi systeem heb aangeschafd en vervolgens niet mijn favoriete spellen kan spelen.
Mijn stats:
Windows XP Professional Service Pack 1 (build 2600)
3,00 gigahertz Intel Pentium 4
8 kilobyte primary memory cache
512 kilobyte secondary memory cache
ASUSTeK Computer Inc. P4P800S-E Rev 1.xx
Bus Clock: 200 megahertz
BIOS: American Megatrends Inc. 080009 09/03/2003
Leadtek NVIDIA GeForce 6600 GT
Slot 'DIMM0' has 1024 MB
Als jullie meer informatie nodig hebben, verstrek ik dat graag.
Bijvoorbaat dank!