Ik heb een groot probleem en ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen
Wat is er gebeurd.
Afgelopen zondag heb ik met een vriend een waterkoeling ingebouwd van het merk levicom met blokjes van het merk aguawater.
Na alles te hebben ingebouwd werkte alles alleen had ik voor mijn videokaart te weinig headsinks dus had ik het orginele zwarte metaal koelblok op mij videokaart gemonteerd.
Computer aangezet en een spel gespeeld na een uur stopt het beeld er mee allemaal gekeurde puntjes op mijn beeldscherm.
Computer uitgezet en blijkt het water van me koeling was gewoon warm had ik mijn ventilator van mijn levicom niet voluit staan.
Dus is mijn videokaart te heet geworden.
Mijn vraag.
Is mijn video kaart nog te redden. ( of is het wel mijn videokaart).
Ik kan mijn computer wel opstarten.
ik hoor en zie windows xp opstarten maar dan stopt hij er mee na 3 minuten en zie ik weer allemaal gekleurde puntjes.
Mijn computer.
Moederbord AsusK8V deluxe,
processor Athlon643000+
videokaart FX5950,
schijfen 1 SATA 120 western digital
1 ide 120 western digital
Wat is er gebeurd.
Afgelopen zondag heb ik met een vriend een waterkoeling ingebouwd van het merk levicom met blokjes van het merk aguawater.
Na alles te hebben ingebouwd werkte alles alleen had ik voor mijn videokaart te weinig headsinks dus had ik het orginele zwarte metaal koelblok op mij videokaart gemonteerd.
Computer aangezet en een spel gespeeld na een uur stopt het beeld er mee allemaal gekeurde puntjes op mijn beeldscherm.
Computer uitgezet en blijkt het water van me koeling was gewoon warm had ik mijn ventilator van mijn levicom niet voluit staan.
Dus is mijn videokaart te heet geworden.
Mijn vraag.
Is mijn video kaart nog te redden. ( of is het wel mijn videokaart).
Ik kan mijn computer wel opstarten.
ik hoor en zie windows xp opstarten maar dan stopt hij er mee na 3 minuten en zie ik weer allemaal gekleurde puntjes.
Mijn computer.
Moederbord AsusK8V deluxe,
processor Athlon643000+
videokaart FX5950,
schijfen 1 SATA 120 western digital
1 ide 120 western digital
Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -