Ik heb van een vriend een 2800+ geleend die ik zou testen, en evt kopen. Hiervoor had ik een 2400+
Alles netjes schoongemaakt en geinstalleerd, snel even geheugen videokaartje en hd aangesloten om te checken of 'ie het deed...
En dat deed 'ie... tenminste. Hij geeft aan dat het een 2400+ is
En nee, ik heb niet per ongeluk mijn oude er weer ingepropt, die ligt hier namelijk naast me. Windows en Bios vinden allebei dat het een 2400+ is. CPU-Z denkt precies hetzelfde.
Ik heb geen bios reset of zoiets gedaan na het installeren van de nieuwe proc.
Wel weet ik dat het moederbord van die vriend wat schade had opgelopen, hij heeft ook tegen mij gezegd dat hij niet wist of de proc het nog deed... Maar dit alles lijkt me gewoon een beetje te toevallig. Want hij doet het in wezen prima
Heeft iemand een ide wat er aan de hand is, of ik iets vergeten ben, alvast bedankt.
Alles netjes schoongemaakt en geinstalleerd, snel even geheugen videokaartje en hd aangesloten om te checken of 'ie het deed...
En dat deed 'ie... tenminste. Hij geeft aan dat het een 2400+ is
Ik heb geen bios reset of zoiets gedaan na het installeren van de nieuwe proc.
Wel weet ik dat het moederbord van die vriend wat schade had opgelopen, hij heeft ook tegen mij gezegd dat hij niet wist of de proc het nog deed... Maar dit alles lijkt me gewoon een beetje te toevallig. Want hij doet het in wezen prima
Heeft iemand een ide wat er aan de hand is, of ik iets vergeten ben, alvast bedankt.
edit:
Sorry, was even specs vergeten:
Asus A7V8X-SA - Staat in het boekje dat 'ie tot de 3000+ moet kunnen trekken
1024 MB DDR (333 MhZ)
Maxtor 200.0 gb
ATi Radeon 9800 Pro
Sorry, was even specs vergeten:
Asus A7V8X-SA - Staat in het boekje dat 'ie tot de 3000+ moet kunnen trekken
1024 MB DDR (333 MhZ)
Maxtor 200.0 gb
ATi Radeon 9800 Pro
[ Voor 11% gewijzigd door Shapeshifter op 25-01-2005 17:38 . Reden: Meer info ]
HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m