Toon posts:

Muziek van site rippen

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik Zit Hier op een website, wara je door middel van op knop kunt drukken zodat je muziek kan luisteren via real player....Dit zij n gewoon d'j setjes en geen cd's dus het is niet illigaal als je het mij vraagt...
Weet iemand hoe ik zoiets naar mijn pc krijg...zou namelijk graag op mijn ipod hebben!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Je hebt vast al erg goed gezocht :/
[google=ripping realplayer stream]

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-08 22:21

Just_I

What did you just say?

Mja, mij lijkt het nogal een grijs gebied aangezien je iets weinig informatie geeft. Al je aan de muziek wilt komen zou ik zeggen, mail de maker van het liedje en vraag het eerst.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:11

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Downloaden voor eigen gebruik is altijd legaal, zolang je geen beveiligingen breekt.

Het opnemen van een Real player stream moet niet zo moeiklijk zijn, maar dan moet je het ook weer omzetten naar een formaat wat je iPod kan afspelen, waardoor je dus wel een mindere geluidskwaliteit krijgt.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-08 05:15
Total Recorder...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zie iedere bovenstaande reactie. Als het mogelijk is zul je het zelf moeten doen aangezien het best erg veel tegen een grijs gebied aanhangt. :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.