Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van me heeft een probleem,

hij is zo stom geweest de verborgen bestanden van zijn mp3 speler af te gooien.. waardoor hij nu dus blijkbaar geen software meer heeft om te draaien. Als iemand een idee heeft?

alvast bedankt :)

p.s: sorry voor de 1e post B)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2005 17:16 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je opent een topic om mensen je msn adres te geven? :? dat is niet de bedoeling lijkt me.
Ik stel voor om het probleem hier op te lossen, daar is GoT immers voor :)

Verwijderd

Topicstarter
bedenk ik me ineens dat er toch gewoon embedded software ingebakken zit.. of zit ik nou helemaal fout?

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-11 16:30
Ik had een jaar geleden een muvo en had daar veel problemen mee, toen had ik wel veel geprobeerd om hem werkend te krijgen. Dit was niet gelukt dus had ik hem teruggebracht naar de winkel.

Als het goed is heeft de muvo inderdaad drag and drop functionaliteit dus is er van software op de speler geen sprake, als het overzetten nu slecht gaat kan een format uitkomst bieden, als het goed is is het flashgeheugen fat16 en kan je de speler via explorer formatteren (rechtsklik op speler, format .... ) Ik weet wel dat er een firmware update is uitgebracht voor de gewone muvo die je toestond deze te formatteren zoals hierboven beschreven, veel geluk.

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!