Ik kwam toevallig terecht op de site van gsmpartner.nl waar je een nieuw toestel bijvoorbeeld de S700i kunt kopen voor 179euro, als abonnement bovenop die 179 euro zou dan het gebruik van die telefoon komen. maar wat je ook zou kunnen doen is simkaartje eruithalen in een la gooien en je eigen simkaart gebruiken, nieuw abonnement afsluiten op die gsm of zelfs als prepaid gebruiken. kan dit allemaal wat ik zeg ?
Vast niet...Hebben ze vast wel over nagedacht
Wat jij zegt kan prima. Je neemt bijv. het GSMPartner.nl Plan Mobile i.c.m. de betreffende telefoon. Je betaalt dan de abonnementskosten in één keer (die 179 euro dus). De SIMkaart die je krijgt hoef je absoluut niet te gebruiken 
Zie voor meer informatie en ervaringen hier.
Zie voor meer informatie en ervaringen hier.
en dan kan ik hem dus gewoon als prepaid gebruiken of een nieuw abonnement op de telefoon afsluiten ?
maar dan zou toch iemand net zo goed 10 van die dingen afsluiten en dan verkopen voor t dubbele
maar dan zou toch iemand net zo goed 10 van die dingen afsluiten en dan verkopen voor t dubbele

[ Voor 34% gewijzigd door MuSeLive op 25-01-2005 16:46 ]
Klopt wat je zegt, dat kan inderdaad 
GSMPartner krijgt voor ieder abonnement dat ze "verkopen" een hoeveelheid geld van de provider. Dat geld geven ze deels aan jou terug door je een gratis telefoon aan te bieden, en door weinig geld te vragen voor het abonnement.
Nogmaals: kijk eens naar de link die ik je eerder gaf. Daar beschrijven mensen hun ervaringen met GSMPartner.
GSMPartner krijgt voor ieder abonnement dat ze "verkopen" een hoeveelheid geld van de provider. Dat geld geven ze deels aan jou terug door je een gratis telefoon aan te bieden, en door weinig geld te vragen voor het abonnement.
Nogmaals: kijk eens naar de link die ik je eerder gaf. Daar beschrijven mensen hun ervaringen met GSMPartner.
Voor dit soort dingen hebben ze dus de 'simlock' uitgevonden.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
U wilt weten of er een sim-lock op uw mobiele telefoon zit ?Resistor schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 16:54:
Voor dit soort dingen hebben ze dus de 'simlock' uitgevonden.
Alle toestellen die door GSMpartner worden uitgeleverd zijn in principe sim-lock vrij. GSMpartner is hierbij echter afhankelijk van de leverancier waardoor zij geen garantie hierover kan afgeven.
Daarnaast werken bepaalde typen mobiele telefoons (zoals de Samsung D500) alleen met de nieuwste generatie simkaarten (USIM). Uiteraard levert GSMpartner altijd de juiste simkaart bij de door u bestelde mobiele telefoon.
Tegenwoordig worden alle toestellen die in combinatie met een abonnement worden afgesloten worden simlock vrij geleverd. Alleen gsm's met een prepaid kaart worden met simlock geleverd. Je kan dus best een GSM kopen met abo en je eigen kaart erin gebruiken. In het verleden heb ik wel leuke aanbiedingen gezien waar je je gsm en abo helemaal vergoed kreeg, je abo zeg je gelijk gewoon op per verval datum en je hebt een nieuwe tel voor nop.
dus dan kan ik mijn simkaartje van mn prepaid telefoontje erin doen en een nieuw abonnement aanvragen ?
JaMuSeLive schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 17:09:
dus dan kan ik mijn simkaartje van mn prepaid telefoontje erin doen en een nieuw abonnement aanvragen ?
Verwijderd
Ik heb GSMpartner eens opgebeld.. en ik moet zeggen, ze komen erg professioneel over. Als je een vraag stelt, weten ze ook echt wat je bedoelt. Viel me zeker niet tegen! Ook snelle reactie op vragen via e-mail. Mijn broer heeft al een telefoon besteld.. ben benieuwd wanneer hij hem binnenkrijgt. Ik wacht nog op een ander model.. als het goed is komen eind volgende week weer nieuwe modellen op de site te staan.
BEn ook benieuwd of SYQ de s700 heeft ontvangen.
Maar even voor de duidelijkheid, je betaalt 179 euro voor een abbo van 2 jaar. De s700i(voorbeeld) is dan gratis. Je betaalt nog 9.95 verzendkosten. Totaal: 190 euro voor een s700i
Maar moet je dan verplicht bellen met dat abbo? Of kan ik ook mijn huidige abbo houden en die erin stoppen?
Maar even voor de duidelijkheid, je betaalt 179 euro voor een abbo van 2 jaar. De s700i(voorbeeld) is dan gratis. Je betaalt nog 9.95 verzendkosten. Totaal: 190 euro voor een s700i
Maar moet je dan verplicht bellen met dat abbo? Of kan ik ook mijn huidige abbo houden en die erin stoppen?
Verwijderd
Iemand anders had een mailtje gestuurd naar GSMpartner.. en die zeiden dat je niet verplicht bent een minimum aantal belminuten te gebruiken. Dus je kunt als het goed is gewoon je eigen abonnement gebruiken!
Lekker goedkoop dus
Lekker goedkoop dus
Verwijderd
Ik snap dit soort amateurs niet. Wel overal 'GSMPartner.nl' neerzetten, maar ondertussen werkt http://gsmpartner.nl niet en moet je http://www.gsmpartner.nl intikken. Een lullig DNS recordje toevoegen 
O ja, en ze hebben de Nokia 9300 ook niet
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2005 15:35 ]
kijk ff op telecomvergelijker.. daar loopt ene lang topic over deze aanbieder... en je moet per maand een paar minuten bellen anders krijg je een boete...
Yep, gisteren bevestigingsmailtje gehad dat ze mijn contract hebben ontvangenVerwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 11:39:
En... SYQ, telefoon al ontvangen, SIMLOCKVRIJ?!
trouwens, 2 keer al mailtje gestuurd en dezelfde dag al een reactie ontvangen dus ik heb er vertrouwen in
link ?? want hier heb ik niks van kunnen terug lezen op de site of in de avtijmeng schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:32:
kijk ff op telecomvergelijker.. daar loopt ene lang topic over deze aanbieder... en je moet per maand een paar minuten bellen anders krijg je een boete...
[ Voor 31% gewijzigd door SYQ op 02-02-2005 17:34 ]
Verwijderd
lekker arrogante opmerking zeg.Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 15:34:
Ik snap dit soort amateurs niet. Wel overal 'GSMPartner.nl' neerzetten, maar ondertussen werkt http://gsmpartner.nl niet en moet je http://www.gsmpartner.nl intikken. Een lullig DNS recordje toevoegen
Verwijderd
providers doen een onderzoekje naar je kredietwaardigheid, maar daar wordt ook gekeken of je de boel niet aan het gebruiken bent zeg maar. 2 of 3 foons moet lukken, ga je daarboven zitten dan krijg je gewoon en weigering.MuSeLive schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 16:45:
en er zijn veel handigere manieren om in een paar uur een paar honderd euro te verdienen
Verwijderd
Nee, het is arrogant om te adverteren met een URL en dan zo stom te zijn om die URL niet te laten werken. Ze zijn niet de enige, kijk maar eens bij http://gsm.nl terwijl het zo verdomde simpel is om het wel goed te doen (http://cnn.com http://recht.nl enz enz).
Verwijderd
Lees onderstaande maar eens:SYQ schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:33:
[...]
Yep, gisteren bevestigingsmailtje gehad dat ze mijn contract hebben ontvangenen dat ik de s700 binnen 2 weken kan ontvangen
![]()
trouwens, 2 keer al mailtje gestuurd en dezelfde dag al een reactie ontvangen dus ik heb er vertrouwen in
[...]
link ?? want hier heb ik niks van kunnen terug lezen op de site of in de av
Ik heb GSM Partner een mailtje gestuurd met de volgende vraag:
Ben ik als contractant verplicht om een minimaal aantal minuten te bellen als ik een 1-jarig Plan Mobile Totaal abonnement afsluit? (moet ik bijvoorbeeld verplicht 5 minuten per maand bellen?)
Reactie:
U bent dit niet verplicht. GSMpartner behoudt zich echter het recht voor om, indien er langer dan 3 maanden geen verbruik is gegenereerd, het nummer te blokkeren.
Daarna ben ik de Algemene Voorwaarden aandachtig gaan doorlezen en wat ik daaruit op kan maken is dat je een boete krijgt zodra je nummer geblokkeerd wordt. Uiteraard kun je iedere maand een paar minuutjes bellen zodat je dit risico niet loopt. Heeft iemand ervaring met een dergelijke blokkering en de daarbij horende financiële consequenties? Als je je abonnement tussentijds opzegt dan moet je de resterende maandbedragen betalen. Staat hier dan ook 1 of andere boete op?
Dat ze je het gebruik van de simkaart afnemen geloof ik eerlijk gezegd niks van. Mijn pa zit een beetje in de 'telecom business' en ze gaan idd wel klagen als je helemaal niks of heel erg veel traffic genereert (bv in een simbox), maar ze mogen je gewoon niet afsluiten. Als ik een tv koop wordt die mij toch ook niet afgenomen als ik er 3 maanden niet op kijk? En toch ook niet als ik hem 3 maanden lang 24/7 aan laat staan?
Ze kunnen wel zeggen dat ze zichzelf het recht voorbehouden maar dat stelt echt helemaal niks voor. Ze zullen je misschien wel blokkeren maar ze mogen het zeker niet, als je tijd teveel hebt kun je ze aanklagen en deblokkeren ze alles weer + schadevergoeding. Maja zit je ermee als je nummer geblokkeerd wordt als je hem toch niet gebruikt?
En als je nou 3 maanden op vakantie gaat, en daar een kaartje koopt om goedkoper te bellen, is je nummer dan ook geblokkeerd als je weer in NL aankomt? riiiight
Ze kunnen wel zeggen dat ze zichzelf het recht voorbehouden maar dat stelt echt helemaal niks voor. Ze zullen je misschien wel blokkeren maar ze mogen het zeker niet, als je tijd teveel hebt kun je ze aanklagen en deblokkeren ze alles weer + schadevergoeding. Maja zit je ermee als je nummer geblokkeerd wordt als je hem toch niet gebruikt?
En als je nou 3 maanden op vakantie gaat, en daar een kaartje koopt om goedkoper te bellen, is je nummer dan ook geblokkeerd als je weer in NL aankomt? riiiight
[ Voor 11% gewijzigd door w0w op 02-02-2005 18:49 ]
Verwijderd
Hmm de boete zou gewoon vermeld moeten staan. Anders is deze niet geldig. Er zou een minimum sowieso vermeld moeten zijn.
Dit is wel heel cool!! Ik hoop alleen dat ze binnenkort hun assortiment gaan vergroten, want nu zitten er (in mijn ogen) weinig interessante telefoontjes tussen. (Enkel de D500 en de S700)
hmm.. dan maar maandelijks 1 smsje naar mijn huidige nummer sturenVerwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 18:41:
[...]
Lees onderstaande maar eens:
Ik heb GSM Partner een mailtje gestuurd met de volgende vraag:
Ben ik als contractant verplicht om een minimaal aantal minuten te bellen als ik een 1-jarig Plan Mobile Totaal abonnement afsluit? (moet ik bijvoorbeeld verplicht 5 minuten per maand bellen?)
Reactie:
U bent dit niet verplicht. GSMpartner behoudt zich echter het recht voor om, indien er langer dan 3 maanden geen verbruik is gegenereerd, het nummer te blokkeren.
Daarna ben ik de Algemene Voorwaarden aandachtig gaan doorlezen en wat ik daaruit op kan maken is dat je een boete krijgt zodra je nummer geblokkeerd wordt. Uiteraard kun je iedere maand een paar minuutjes bellen zodat je dit risico niet loopt. Heeft iemand ervaring met een dergelijke blokkering en de daarbij horende financiële consequenties? Als je je abonnement tussentijds opzegt dan moet je de resterende maandbedragen betalen. Staat hier dan ook 1 of andere boete op?
Verwijderd
Gister kreeg ik dit te horen in een mailtje van GSMpartner:deuxani schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:11:
Dit is wel heel cool!! Ik hoop alleen dat ze binnenkort hun assortiment gaan vergroten, want nu zitten er (in mijn ogen) weinig interessante telefoontjes tussen. (Enkel de D500 en de S700)
Ons actuele aanbod staat op onze website www.gsmpartner.nl.
Wij verwachten eind volgende week het nieuwste aanbod op de site te
plaatsen.
Volgens mij veranderen ze elke maand gedeeltelijk hun assortiment. In de gaten houden dus!
Kijk, dat is handige info. Ik stond op het punt m'n contract de deur uit te doen, maar wacht nu nog even.
Als je een 2 jarig Plan Mobile 7,95 euro neemt met een S700i kan jenem dan ook na ÉÉN jaar afkopen?!
[ Voor 3% gewijzigd door Flatwhite op 03-02-2005 15:42 ]
Verwijderd
vast wel. kost je waarschijnlijk 12x7,95 plus een zwik administratiekosten, plus een willekeurige toeslag omdat de provider altijd hoop heeft dat je nog een keer met die simkaart gaat bellen als je het abo houdt.Flatwhite schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:42:
Als je een 2 jarig Plan Mobile 7,95 euro neemt met een S700i kan jenem dan ook na ÉÉN jaar afkopen?!
Verwijderd
Dit staat er in de algemene voorwaarden:
4.2 Tussentijdse ontbinding van de Overeenkomst door Contractant is niet kosteloos
mogelijk tenzij er sprake is van overlijden van Contractant. Ingeval van overlijden van
Contractant dient, tegelijk met de opzeggingsbrief, een kopie van de akte van overlijden
aan GSMpartner toegestuurd te worden. In alle overige gevallen wordt een boete berekend
ter hoogte van de gebruiks- en periodieke kosten van de resterende maanden uitgaande
van de contractsperiode van een jaar.
Dus het moet wel kunnen..volgens mij betaal je dan alleen in 1 keer de overige 12x €7,95
4.2 Tussentijdse ontbinding van de Overeenkomst door Contractant is niet kosteloos
mogelijk tenzij er sprake is van overlijden van Contractant. Ingeval van overlijden van
Contractant dient, tegelijk met de opzeggingsbrief, een kopie van de akte van overlijden
aan GSMpartner toegestuurd te worden. In alle overige gevallen wordt een boete berekend
ter hoogte van de gebruiks- en periodieke kosten van de resterende maanden uitgaande
van de contractsperiode van een jaar.
Dus het moet wel kunnen..volgens mij betaal je dan alleen in 1 keer de overige 12x €7,95
Iemand al een telefoon met abonnement van GSMpartner ontvangen??
ik hoop morgen!Flatwhite schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 21:50:
Iemand al een telefoon met abonnement van GSMpartner ontvangen??
Maar daar heb je niet veel aan zeker.
PSN: Shiver23
Verwijderd
Op telecomvergelijker gaat ook een thread over gsmpartner, daar hebben een aantal al een telefoon ontvangen --> simlockvrij
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.