Toon posts:

[XP] SiS 650 driver werkt niet helemaal goed met TVout*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn tv-out werkt niet (bij wie wel) ik heb alle nou ja bijna alle drivers geinstalleerdt gehad maar het werkt gewoon niet als ik mijn tv aansluit op mijn laptop dan zou ik volgens de handleiding van het ding op de Fn toets moeten drukken en op F6 maar ik krijg geen beeld als ik dan naar configuratiescherm -> beeldscherm -> en dan naar instellingen ga dan is dat tablad anders want dan staat er maar een scherm terwijl er voorheen twee schermpjes stonden (toen ie het nog wel deed voordat ik mijn laptop opnieuw installeerde). ik heb bijna alle drivers van de SiS site gedownload en geinstalleer gehad maar het werkt nog steeds niet is er iemand die mij kan helpen?? of ken je dit probleem antwoord dan alsjeblieft. _/-\o_

mzzl martijn

ik heb een promedion D27ES met chipset: SiS 650 northbridge met 962L southbridge

P.S. ik ben geen computer deskundige 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2005 16:38 ]

• Vizorium-5
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04 12:50

Vizorium-5

Framerate = Life

Ik heb een oude sis apg kaartje met tv-out. Deze tv-out werkt alleen als ik mijn resolutie op 800x600 of 640 x 480 @ 60 Hz zet.

Tis het proberen waard.

/edit

[ Voor 6% gewijzigd door Vizorium-5 op 25-01-2005 16:28 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hoi marechaussee welkom op GoT :)

Ik pas de titel even aan zodat deze voldoet aan Windows Operating Systems - Policy. Zoals je in Registratievoorwaarden en faq gelezen hebt is dit een forum voor de gevorderde computergebruiker, alles voorkauwen zoals een betaalde helpdesk doet gebeurt hier dus niet.

In je topic kom ik weinig tegen over de geprobeerde oplossing. Evenmin zie ik er in terug wat je precies voor probleem hebt. Ook de negatieve uitlatingen over de diverse apparaten en programmas kan je beter even achterwege laten. Dat is niet echt een stimulans voor mensen om je te helpen ;) Pas je met de editknop rechtsbovenaan je topicstart nog even aan?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
hey Vizorium-5 ik heb het geprobeerd zoals je schreef maar ook dit mocht niet baten maar bedankt voor je antwoord _/-\o_

groeten martijn :)