Hey,
Ik wil op een bepaalde website een eenvoudig PHP-forum plaatsen. Ik zoek zeker geen uitgebreide 'kolos' als PHPBB aangezien het doelpubliek echte leken zijn die niet met zo'n forum om kunnen.
Features
* Geen registratie nodig/mogelijk
* Geen speciale codes zoals [b], [url],... Die zullen toch zelden/nooit gebruikt worden.
* Geen speciale onderverdelingen zoals op GoT (harde waren, devschuur). De forumpagina moet gewoon een lijst van topics in een boomstructuur bevatten:
* De administrator moet de mogelijkheid hebben om berichten te verwijderen/aan te passen. Dit mag zelfs via een tool als PHPmyAdmin (geen apart controlepaneel nodig).
Zie het zo'n beetje als een kruising tussen een gastenboek en forum.
Wie duwt me in de juiste richting?
Ik wil op een bepaalde website een eenvoudig PHP-forum plaatsen. Ik zoek zeker geen uitgebreide 'kolos' als PHPBB aangezien het doelpubliek echte leken zijn die niet met zo'n forum om kunnen.
Features
* Geen registratie nodig/mogelijk
* Geen speciale codes zoals [b], [url],... Die zullen toch zelden/nooit gebruikt worden.
* Geen speciale onderverdelingen zoals op GoT (harde waren, devschuur). De forumpagina moet gewoon een lijst van topics in een boomstructuur bevatten:
code:
1
2
3
4
5
6
| - Dit is een test
- Re: Dit is een test
- re: Re: Dit is een test
- Re: Dit is een test
- Dit is een ander bericht.
- Re: Dit is een ander bericht |
* De administrator moet de mogelijkheid hebben om berichten te verwijderen/aan te passen. Dit mag zelfs via een tool als PHPmyAdmin (geen apart controlepaneel nodig).
Zie het zo'n beetje als een kruising tussen een gastenboek en forum.
Wie duwt me in de juiste richting?
[ Voor 3% gewijzigd door DriesA op 25-01-2005 16:24 ]
I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.