Ik heb een Asus P5GDC Deluxe sinds afgelopen vrijdag echter kwam ik tijdens het inmekaar schroeven dat de voeding in mijn kast een normale ATX voeding is 20 pins en dat de connector in het mobo 24 pins is nu past het wel en de pc werkt ook echter is mijn vraag kan dit kwaad? Ik heb in veel topics gelezen over voeding 24 pins en mobo 20 pins bij mij is het dus precies andersom.
Mijn 2de vraag en probleem heeft met het geluid te maken het probleem is dat ik naar elke reboot het C-Media control panel moet gaan en zeggen dat me speakers zijn aangesloten om dat die dit niet automatisch detecteer. Nu vindt ik het niet erg dat het autosense gedeelte niet goed werkt kan misschien komen omdat ik het op me pioneer stereo installatie heb aangesloten maar het is behoorlijk irritant dat ik na elke reboot die optie moet aanzetten dat me speakers zijn aangesloten.
Mijn 2de vraag en probleem heeft met het geluid te maken het probleem is dat ik naar elke reboot het C-Media control panel moet gaan en zeggen dat me speakers zijn aangesloten om dat die dit niet automatisch detecteer. Nu vindt ik het niet erg dat het autosense gedeelte niet goed werkt kan misschien komen omdat ik het op me pioneer stereo installatie heb aangesloten maar het is behoorlijk irritant dat ik na elke reboot die optie moet aanzetten dat me speakers zijn aangesloten.
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend