Ik zou graag mijn nick veranderen van "^MRT" naar "Thomaszki" zowel op het forum, als op de frontpage. 
Is dit mogelijk
Alvast bedankt
Is dit mogelijk
[ Voor 28% gewijzigd door RM-rf op 25-01-2005 16:08 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
[ Voor 84% gewijzigd door Harm op 25-01-2005 16:15 ]
Ik denk dat we dan de merge al gehad hebben en dat je - mits je voorkeuren voor de merge goed zijn ingesteld door jou - je toch wel je goede nick zal krijgen op de FPThomaszki schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:27:
Ik zal het na die 18 maanden nog eens proberen
Thomaszki schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:27:
Oh shit dat klopt...![]()
toch bedankt voor de forum nickchange
Ik zal het na die 18 maanden nog eens proberen
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Aaah zo... bedankt voor de uitlegHarm schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 23:56:
Je geeft bij die voorkeurenpagina van de merge niet aan welke username je wil hebben, maar van welke plek je username gepakt moet gaan worden op het moment van de merge. Dus als je ten tijde van het opgeven van je voorkeuren ABC heette en je heet nu DEF dan heet je na de merge niet ABC, maar DEF. Snap-ie?
Verwijderd
Er staat wel al in de nieuwsbrief 'Nog drie nachtjes slapen'... maar of dat hier mee te maken heeftHarm schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 10:16:
Ach, na de merge krijgt iedereen sowieso de mogelijkheid om alsnog de nickname te kiezen die hij wil. In jouw geval zou het dus misgaan na de merge en krijg je dus de mogelijkheid om de nick te kiezen die je wel wil. Maar ik weet niet wanneer de merge gaat plaatsvinden en dus gaan we niet alvast in het voren nickchanges uitvoeren 'voor het geval dat'. Dusse, nog even afwachten maar.
Sorry voor de kick, maar het is onnodig hier een nieuw topic over te openen.Harm schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 16:13:
Ik zal eens kijken.
[edit]
Je nickchange kan niet doorgaan, omdat je op 04 Mar 2004 - 16:49 voor het laatst van nick bent gewijzigd. 18 maanden na die datum willen we request gaarne in behandeling nemen.
[ Voor 4% gewijzigd door Thomaszki op 11-10-2005 16:51 ]
[ Voor 83% gewijzigd door Longbeard op 11-10-2005 16:55 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq