Toon posts:

Mogelijkheid om toch in gesloten topics te kunnen posten

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie regelmatig, dat een topic -zonder voorafgaande waarschuwing- opeens gesloten wordt.
Zoe het niet mogelijk zijn om iets in te bouwen zodat je kunt zien dat dit topic gesloten gaat worden. Je kunt bijv. nog 5 reacties toestaan.

Komt m.i. een stuk vriendelijker over.
En is er sprake van echte noodzaak om direct in te grijpen (bvb grof taalgebruik) dan kan dat altijd nog.

Groet,
Aby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
De vraag die in mij opkomt is: Waarom? :? Vriendelijker? Zo'n topic is meestal gewoon fout en moet op slot en daarna moeten er niet nog eens 5 reacties komen IMO..

Overigens zou dit topic beter in LA passen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Industrial_Life
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 23:28
Dit soort dingen staan in de FAQ wat er ook staat is dat we niet groeten op GoT naar elkaar.... niet omdat we onvriendelijk zijn maar het is niet nodig.... tweakers zijn allemaal vrienden 8) bijna altijd dan)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het was ook maar een idee.
Ik zie dat een topic soms toch goede dingen gaat opleveren, terwijl hij wellicht niet precies op de juiste plaats staat. Als het dan een lange draad is....-iedereen weet inmiddels waar deze staat- is het wel cru om er zo maar het mes erin te zetten.
Modereren is best goed en vaak ook noodzakelijk, maar het moet ook niet te hard gebeuren.
Het is tenslotte een "community" en wordt dus gedragen door ons allen. Of zie ik dit verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Move Tweakers.net Moddereter Forum >> Lieve Adjes ;)

TMF gaat over het moderen op de FP, niet op GoT :) Ik zal zodalijk hierop ingaan.

ABY, de reden dat een topic dicht gaat, is omdat een moderator er (in dat subforum) op dat moment aanwezig is en het topic naar zijn/haar idee geen levensvatbaarheid heeft voor dat subforum, of simpelweg in strijd is met de algemene faq dan wel de in dat specifieke subforum geldende policy/faq.

Wachten en het open laten voor nog een paar reply's gebeurt heus wel genoeg: uit meerdere 'slecht gestarte' topics is toch wat goeds gekomen :) Maar een moderator 'maakt gewoon z'n rondje' in het subforum, en sluit dan de topics vanwege bovenstaande redenen. Als ze open blijven is een moderator er later juist weer niet, dus tja. Het gaat allemaal om timing en het afwegen of een topic wel of niet nog even open moet blijven: dit is altijd aan de moderator om te beslissen, soms pakt die beslissing goed uit, soms niet ;)

[ Voor 76% gewijzigd door Remy op 25-01-2005 15:53 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Tweakers.net Moddereter Forum > Lieve Adjes + titelverduidelijking.

TMF gaat over de modacties op de frontpage :) LA gaat over het Beleid op GoT.
De titel "Topic-gesloten" slaat ook nog werkelijk nergens op ;)

En dit onderwerp is al diverse malen uitgekauwd en we blijven erbij: nee, het zal niet mogelijk gemaakt worden. Een alternatief is om de moderator in kwestie even een mailtje te sturen met daarin het bericht wat je had willen posten. Mocht de mod het bericht van nut vinden, dan zal hij/zij heus niet zo beroerd zijn om deze alsnog achteraan te posten. Like I do ;)

[ Voor 18% gewijzigd door BalusC op 25-01-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:45:
Het is tenslotte een "community" en wordt dus gedragen door ons allen. Of zie ik dit verkeerd?
Ik zie dat je nog maar net komt kijken hier aan je postcount van 5 posts. En ja, het is helaas nodig (IMO) om dusdanig hard te modereren zodat het aantal onzintopics niet als paddestoelen de grond uit komen. Hier op Gathering of Tweakers is er een bepaald (hoog) niveau en dat niveau willen we graag beetje hoog houden :) Straks zijn we een 2e Beginnersweb ofzo, dat moet ook niet gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke; duidelijke antwoorden.
BalusC schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:49:
Tweakers.net Moddereter Forum > Lieve Adjes + titelverduidelijking.

TMF gaat over de modacties op de frontpage :) LA gaat over het Beleid op GoT.
De titel "Topic-gesloten" slaat ook nog werkelijk nergens op ;)

En dit onderwerp is al diverse malen uitgekauwd en we blijven erbij: nee, het zal niet mogelijk gemaakt worden. Een alternatief is om de moderator in kwestie even een mailtje te sturen met daarin het bericht wat je had willen posten. Mocht de mod het bericht van nut vinden, dan zal hij/zij heus niet zo beroerd zijn om deze alsnog achteraan te posten. Like I do ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

En voor het gemak wat van hetzelfde soort vragen. (Wel zelf even er tussenuit pikken.)

http://gathering.tweakers...ten+topic&where=Dit+forum

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-09 06:51

krvabo

MATERIALISE!

Gelijk een tip:
Reageer onder de quote, het is hier geen mail ;)

Dat is ook veel handiger om te lezen :)

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms vindt ik wel dat sommige topics te lang doorgaan dat je deel 3 of deel 4 krijgt enz.. Als je dan iets wil weten erover dan moet je alles doorlezen en op sommige punten gaat het dan weer hellemaal niet over het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
Wat wilde jij dan? Een Half-Life 2 topic van 12000 posts? Dat is helemaal ondoenlijk imho :) en het is nondeju HWC niet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09 16:02
Het is gewoon enorm balen als je een goede, redelijk lange, reactie aan het tikken bent en na een post op submit blijkt dat je deze post niet meer mag plaatsen. Misschien zou de post toch gewoon gesaved kunnen worden met een verborgen status o.i.d. zodat de modjes kunnen kijken of dit er nog in mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als het mooie post is wil elke mod hem wel toevoegen hoor. Zoals reeds door BalusC gezegd hier en bij hem heb ik inderdaad al een paar keer van die service gebruik gemaakt. :)

Werken met verborgen berichten is niet ideaal, want er zullen genoeg mensen alleen maar zeuren over het slotje in die verborgen berichten. Lijkt me niet dat crew zin heeft om telkens op verborgen berichten te zoeken en daar de goede dingen uit te filteren.
(Het schijnt dat ze ook nog een leven hebben... :+ :> )

[ Voor 49% gewijzigd door Voutloos op 26-01-2005 19:53 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Voutloos schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 19:51:
Als het mooie post is wil elke mod hem wel toevoegen hoor. Zoals reeds door BalusC gezegd hier en bij hem heb ik inderdaad al een paar keer van die service gebruik gemaakt. :)
true, zelf ook wel eens gedaan, alleen is het vaak nogal wat werk om het door te mailen of op irc/icq een mod te zoeken etc.
offtopic:
Maargoed, * Erkens wacht wel geduldig tot PrivateMessage een keer getest gaat worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Aangezien de topicstarter gebanned is wegens clonen gaat deze dicht.

[ Voor 12% gewijzigd door Remy op 26-01-2005 20:08 ]

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.