Toon posts:

TEMP. Athlon in combinatie met DUTCH POWER COWS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn CPU heeft gemiddeld altijd de temperatuur van 50 tot 53 graden.
Onlangs ben ik mee gaan doen aan DUTCH POWER COW wanneer dit programma actief is gaat de temperatuur naar 63 graden.
Dit komt omdat de CPU op de achtergrond voor bijna 100% gebruikt wordt.
LET OP DIT KOST DUS DE LEVENSDUUR VAN JE PROCESSOR

• monterey
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
onzin je koe gebruikt de idle tijd van je processor en is nagenoeg geen belasting bij mij staat ie altijd aan en merk echt niet aan de temp of ie aan of uit is heb een tb 850 op a7v.

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:40
so what?!? als jij je processor wilt sparen om dat ie load heeft, heb ik een perfecte oplossing voor je: laat die pc van je uit staan. |:(

Verwijderd

Nou die Tb van mij is errug koel:
TB 1000@1100@1,675v@43 graden met een chrome orb en de kast open.

O ja en dit met }:O. Ik zou niet eens weten wat het zonder }:O zou zijn. }:O draait namelijk bij mij altijd.

Verwijderd

Op zaterdag 06 januari 2001 08:38 schreef johnbjohn het volgende:
Mijn CPU heeft gemiddeld altijd de temperatuur van 50 tot 53 graden.
Onlangs ben ik mee gaan doen aan DUTCH POWER COW wanneer dit programma actief is gaat de temperatuur naar 63 graden.
Dit komt omdat de CPU op de achtergrond voor bijna 100% gebruikt wordt.
LET OP DIT KOST DUS DE LEVENSDUUR VAN JE PROCESSOR
So What??? je moet binnenkort toch weer upgraden ;)

• SpeedyG
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 17:17

SpeedyG

Say Cheese !!

Ik heb permanant koetje aan het draaien.

M'n dondervogel 800@800 draaide met een klein Cooler Mastertje op 58 C. Heb er nu een Cooler Master DP5-6H51 erp gezet temp is nu 48 C. Volgende stap is het gebruik van koelpasta.

Runs on tequila, much cheaper than petrol.....

Verwijderd

Op zaterdag 06 januari 2001 09:19 schreef monterey het volgende:
onzin je koe gebruikt de idle tijd van je processor en is nagenoeg geen belasting bij mij staat ie altijd aan en merk echt niet aan de temp of ie aan of uit is heb een tb 850 op a7v.
Dat merk je dus echt wel! Je hebt waarschijnlijk niet overgeklokt en een goede cooler. Zeker bij een Thunderbird gaat je temperatuur meer dan 5 graden omlaag door je koe. Mijn Athlon wordt iets van 3 graden kouder als ik mijn moe eh. koe :) uitzet.

• PokkeNoise
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

Toch tijd johnbjohn om eens te gaan kijken naar wat voor koeler er op de proc zit, hier op GoT voldoende informatie over te vinden, types ventilator, koelpasta enzovoort. Ook de temperaturen die andere bezoekers van dit forum weten te bereiken, zelfs minder dan 40 graden komen voor. Het forum heet niet voor niets Gathering of TWEAKERS. De temperatuur bij jouw geeft in mijn ogen al aan dat er een minder goede koeling op zit. Mijn eigen Athlon 900Mhz@0.9Ghz wordt de temperatuur maar iets van 53 graden met }:O
Als koeler zit er een gewone Cooler Master DP5-6H51 op.

? weet jij wat.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zaterdag 06 januari 2001 10:26 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

[..]
Dat merk je dus echt wel! Je hebt waarschijnlijk niet overgeklokt en een goede cooler. Zeker bij een Thunderbird gaat je temperatuur meer dan 5 graden omlaag door je koe. Mijn Athlon wordt iets van 3 graden kouder als ik mijn moe eh. koe :) uitzet.
Same here... ook zo'n 3 graden temperatuurverschil

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
als ie full load 63 wordt dan is het toch tijd om es te kijken wat voor koeler erop zit als ie niet overclocked is...

hier amd tb 900 @ 1000 Mhz 48 graadjes full load (Alpha PEP66t)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• PokkeNoise
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

Heb zojuist ff een extra fan in de kast erbij geplaatst, temperatuur 10 graden lager, is nu nog maar 45 graden, zal mijn }:O dan ook sneller gaan grazen :? heb eens gelezen hoe kouder hoe beter.
Toch die ouwe diepvries ff niet wegdoen ;)

? weet jij wat.

Pagina: 1