Toon posts:

[SBS2003] Blauw scherm bij aanmelden

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een volledig nieuwe server, opgebouwd met het volgende :

Asus K8V SE Deluxe
AMD 3000+ 64 Bits
512 MB DDR 400 Mhz
2X 120 GB Maxtor in mirroring raid
Sony DAT Streamer
Floppy
Asus optical drive (52X Cd-Rom)

Als ik SBS 2003 volledig heb geinstaleerd, echter zodra ik hem update krijg ik bij het aanmelden een blauw scherm.

Ik ben nu de update`s 1 voor 1 aan het verwijderen om te kijken welke het veroorzaakt.

Misschien heeft iemand anders dit probleem ook gehad? En zo ja, misschien heeft iemand een oplossing, want het is een PC voor een klant, en update`n is een vaste last voor een server.

Ik heb hem inmiddels 2 X opnieuw geinstaleerd, en blijf dezelfde fout krijgen, ook met een ander moederbord.

Verwijderd

welk blauw scherm?

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer hem weer op te vragen om hem exact over te typen voor je, 1 probleem... Hij start nu weer gewoon... :? Eng dat windows, niet te vertrouwen...

Ik hoop dat ik hem nog krijg, hij kan het namelijk beter niet bij de klant doen.
Zodra ik hem heb, plaats ik hem...

Alleen mijn raid config is op 1 of andere vage reden nu beschadigd :?

edit:
rebuilding config...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2005 13:47 ]

Verwijderd

lijkt mij een driver of hardware probleem.
denk meer in richting van driver tbh.

Heb je na het opnieuw instaleren eens een andere versie drivers geprobeerd?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hier kunnen we natuurlijk helemaal niks mee. Wat je moet doen is even de juiste BSOD en parameters bekijken, en dan eens in Windows XP en 2000 BSOD guide, Problemen met booten, hoe kan je ze oplossen. en Windows Operating Systems - FAQ kijken :)

Ook zoeken op Google en met de GoT search levert vast honderden bruikbare resultaten.
Mocht je probleem niet verholpen worden, kan je altijd eren nieuw topic openen. Lees dan wel eerstAlgemene gedragsregels (Netiquette) en Windows Operating Systems - Policy goed door, en vermeld uitgebreid wat je allemaal al hebt geprobeerd om het probleem te verhelpen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.