Toon posts:

Wel of geen MSI K7T Pro2a kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik vrij zeker (90% kans) mijn mobo, cpu en vga kaart verkocht heb moet ik een nieuwe hebben he. Ik had in eerste instantie mijn oog laten vallen op het MSI K7T Pro2a. Hier en daar lees ik er echter wat gekke dingen over dussuh zou ik wel eens graag willen wetn of ik het nu wel of niet goed kan kopen....
Hieronder zet ik een lijstje van de hardware die ik erop wil gebruiken...

Tbirg 1Ghz (oc'en misschien later)
2x 128MB PC133 MicroQ mem
Powercolor Geforce 2MX
Soundblaster Live! 1024 player
Tekram DC395U SCSI
Dynalink 128pph+ ISDN
3COM Etherlink III 3c905B
IBM 7200rpm ata66 20,4Gb HDD
IBM 7200rpm ata33 8,4Gb HDD
Aopen 36x ata33 cdrom
2x FDD

Zeggen jullie dat dit goed gaat gaan of is dit een probleemgeval?

Thanx, ik moet nl heel erg snel beslissen :(

Verwijderd

Zeker wel kopen dat bordje!! >:) het is een super flex bordje ik heb hem zelf ook en heb er nooit echt problemen mee gehad..

OOK VOOR OC'EN IS IE GOED!!! 8-)

GRTZ >:)CY++>:)

Verwijderd

ZEKER NIET KOPEN :r

Dit is echt een verrot bordje ik kan er nl helemaal niet mee oc'en, want elke MP die ik probeer naast default wordt de CPU juist lager geclockt! |:(

Ok naast het feit dat je niet kan oc'en is het wel een fijn bordje lekker stabiel en ata 100 controller. :7

Dit is dus mijn mening en IK vind het een k*t bordje!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Ik heb dat moederbordje ook... heb nog niet proberen to overclocken maar tot nu toe heb ik met het moederbord nog geen problemen gehad :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Ik heb ook de MSI KT7-pro 2a. Op zich werkt het bord goed, maar ik heb heel veel problemen met die voice tool die je moet vertellen hoe ver het systeem is met het opstarten. De ene keer praat ie heel langzaam, de andere keer snel, dan weer krijgt ie de hik zodat je het hele systeem opnieuw op moet starten, omdat je anders constant het begin van de melding "system availeble hoort.
Ik heb een mail gestuurd naar MSI, en ik kreeg te horen dat daar het probleem bekend was. Ik kreeg 2 wazige foto's waarmee ik de voice tool mee uit kon schakelen. Nu heb ik een beetje bibberhandjes, en het gevalletje is nogal klein, dus ik ga maar niet prutsen met een soldeerbout.
Irritant is het wel.:'(

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:25

GekkeR

key = key

Als je echt NU je nieuwe mobo+proc wilt kopen zou ik voor de "Soltek 75KAV SOCKET-A VIA KT133A/686B/266MHz FSB/ATX" gaan (Bij SWW.nl).

Die heeft de KT133A northbridge al :)

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een TB1000 koop, kan ik die op een KT133A bordje gewoon op 133Mhz FSB laten lopen (aangezien een TB maar tot 100Mhz gespecificeerd is)??

Ik heb deze vraag al eerder op het forum gesteld en toen werd dit niet echt wat je noemt aangeraden. Nu lees ik echter in de text op de frontpage over dat soltek bord dat iedereen duron/tb bezitter zijn cpu op die hogere FSB kan laten draaien

Indien dit mogelijk is zo het wel heeeeel erg intressant zijn he!!!

Verwijderd

Topicstarter
Ff omhoog trappen want ik weet egg niet wat te doen en het heeft haast :'(

• TaZz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 12:43

TaZz

Nostalgist

Absoluut een TOP moederbord. Het draait bij mij echt superstabiel !

Lekker goedkoop, super stabiel en goed te overklokken >:)

Verwijderd

goed plankie >:) 8-) *D

Verwijderd

Kan MSI K7T pro2a wel aanraden. Heb er een duron 600@848 op lopen 24/7 zonder dat ie crasht. BTW, mijn pro2a heeft geen stemmetje, ik heb hier ook nog een pro2 (zonder ata-100)met een duron 600@750 lopen en die heeft wel dat gekke biosstemmetje.
Eerst had ik wel problemen met OS installeren op pro2a, maar dat lag niet aan het mobo maar aan een brakke vidkaart.
Pagina: 1