Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Product 2x in pricewatch

Pagina: 1
Acties:

• kwaakeend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-11 21:40

kwaakeend

Stadseend neemt snelgracht

Topicstarter
Netjes de FAQ doorgeploegd en ik gok erop dat ik hier juist zit :? (anders mag de tekst bij Frontpage Algemeen - FAQ iets duidelijker ;) :P )

Lijkt erop dat dit 2 identieke producten zijn (naam en merk van product gelijk)
http://www.tweakers.net/p...cewatch&Cat2=&Query=WCF12 .

Waar meld je dit?

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Buyers Zone: Onder de Buyers Zone vallen de Pricewatch, de Shop Survey en Vraag & Aanbod. Tweakers.net is met uitzondering van shop.tweakers.net geen winkel. De prijzen die in de pricewatch staan, zijn slechts verwijzingen naar het aanbod van verschillende leveranciers. Wij kunnen dus niet helpen met vragen over levertijden, specificaties of betaalmethoden; daarvoor kun je het beste contact opnemen met de winkel die het product aanbiedt. Contactinformatie (indien voorhanden) is te vinden door op het icoon voor de bedrijfsnaam te klikken of op de website van het bedrijf. Fouten in de pricewatch kun je (laten) corrigeren via de -icoontjes. Voor overige zaken zijn wij te bereiken op buyerszone@tweakers.net.
Staat er wel bij :D

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-11 07:30

Steve

Krokodil \o/

Frontpage Algemeen - FAQ - wat hoort niet thuis in dit forum? lijkt me anders vrij duidelijk ;) Frontpage Algemeen >> Buyers Zone dus.

En ik heb beide producten samengevoegd; bedankt voor het melden :).

[ Voor 7% gewijzigd door Steve op 25-01-2005 12:36 ]