Systeem:
- Asus P5AD2 Premium
- Intel Pentium 550 3,4 GHZ
- XFX Geforce 6800GT 256mb PCIX
- Pinnacle PCTV pro TV-in kaart
- 1024 MB (2 X 512 mb Corsair PC5400)
- 250 GB MAxtor Diamondmax 10 SATA harddisk
- NEC 3520 DVD brander
- LG Dvd speler
- Diskette
- Cardreader
- Toetsenbord + muis
- USB printer met eigen voeding
- USB Bluetooth dongle
- USB Memory stick
Op advies van Eraser (post regelmatig berichten op dit forum) heb ik een 350 watt coolermaster voeding aangeschaft.
Alles werkt perfect, alleen als ik een spel wil spelen krijg ik problemen. Gister probeerde ik voor de eerste keer Need for speed underground 2 te spelen. Toen ik mijn resolutie op 1024 x 768 wilde zetten viel spontaan ineens de PC uit (zonder melding of iets dergelijks), en hoorde ik een zachte klik (weet niet waar deze vandaan komt). Ik moest mijn ATX power knop aan de achterzijde aan paar keer omzetten wilde ik de pc weer aan de gang krijgen.
De temperatuur van de kaart lijkt me normaal, ook worden er geen onderdelen extreem heet. Drivers zijn gewoon vanaf de cd geinstalleerd.
Kan iemand mij helpen met dit probleem?
Bedankt,
Koen Evers
- Asus P5AD2 Premium
- Intel Pentium 550 3,4 GHZ
- XFX Geforce 6800GT 256mb PCIX
- Pinnacle PCTV pro TV-in kaart
- 1024 MB (2 X 512 mb Corsair PC5400)
- 250 GB MAxtor Diamondmax 10 SATA harddisk
- NEC 3520 DVD brander
- LG Dvd speler
- Diskette
- Cardreader
- Toetsenbord + muis
- USB printer met eigen voeding
- USB Bluetooth dongle
- USB Memory stick
Op advies van Eraser (post regelmatig berichten op dit forum) heb ik een 350 watt coolermaster voeding aangeschaft.
Alles werkt perfect, alleen als ik een spel wil spelen krijg ik problemen. Gister probeerde ik voor de eerste keer Need for speed underground 2 te spelen. Toen ik mijn resolutie op 1024 x 768 wilde zetten viel spontaan ineens de PC uit (zonder melding of iets dergelijks), en hoorde ik een zachte klik (weet niet waar deze vandaan komt). Ik moest mijn ATX power knop aan de achterzijde aan paar keer omzetten wilde ik de pc weer aan de gang krijgen.
De temperatuur van de kaart lijkt me normaal, ook worden er geen onderdelen extreem heet. Drivers zijn gewoon vanaf de cd geinstalleerd.
Kan iemand mij helpen met dit probleem?
Bedankt,
Koen Evers