Eigenlijk heb ik mij al heel lang afgevraagd waarom het niet wordt toegestaan om te reageren op producten in de pricewatch. Er zou dan een bron aan informatie ontstaan achter ieder product. Met links naar reviews en GoT. Ook plaatjes zouden niet misstaan. Om bandbreedte te sparen het plaatje pas laten zien als er op geklikt wordt. Maar een link naar is natuurlijk ook al interessant.
Of denken jullie dat het het doel van de pricewatch te boven gaat? Het moderate moet misschien langer mogelijk zijn dan bij nieuws-items, omdat het aantal views per product ook een stuk minder is, maar het lijkt mij dat onzin wel wordt weg gemod en zo de interessante dingen in een oogopslag bijeen staan.
Wat zijn de redenen om het niet te doen/ toe te laten? Dat vraag ik mij af, omdat ik denk dat het vooral voordelen oplevert.
Of denken jullie dat het het doel van de pricewatch te boven gaat? Het moderate moet misschien langer mogelijk zijn dan bij nieuws-items, omdat het aantal views per product ook een stuk minder is, maar het lijkt mij dat onzin wel wordt weg gemod en zo de interessante dingen in een oogopslag bijeen staan.
Wat zijn de redenen om het niet te doen/ toe te laten? Dat vraag ik mij af, omdat ik denk dat het vooral voordelen oplevert.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.