[idee] uitbreiding frontpage/ pricewatch

Pagina: 1
Acties:

• Techless
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Eigenlijk heb ik mij al heel lang afgevraagd waarom het niet wordt toegestaan om te reageren op producten in de pricewatch. Er zou dan een bron aan informatie ontstaan achter ieder product. Met links naar reviews en GoT. Ook plaatjes zouden niet misstaan. Om bandbreedte te sparen het plaatje pas laten zien als er op geklikt wordt. Maar een link naar is natuurlijk ook al interessant.
Of denken jullie dat het het doel van de pricewatch te boven gaat? Het moderate moet misschien langer mogelijk zijn dan bij nieuws-items, omdat het aantal views per product ook een stuk minder is, maar het lijkt mij dat onzin wel wordt weg gemod en zo de interessante dingen in een oogopslag bijeen staan.

Wat zijn de redenen om het niet te doen/ toe te laten? Dat vraag ik mij af, omdat ik denk dat het vooral voordelen oplevert.

The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Wat zou het voordeel zijn boven een bespreking hier op GoT?

Discussies kunnen hier plaatsvinden en iemand zou kunnen besluiten een review te schrijven en in te zenden.

ARME AOW’er

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-02 09:48

TrailBlazer

Karnemelk FTW

dat je geen directe koppeling hebt tussen de FP en GOT

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
techless schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 12:18:
Wat zijn de redenen om het niet te doen/ toe te laten? Dat vraag ik mij af, omdat ik denk dat het vooral voordelen oplevert.
De redenen dat dit er nog niet is, is een gebrek aan devcapaciteit. Het idee is namelijk al meerdere malen langsgekomen en al langere tijd een wens van onder meer Femme. Het levert namelijk zeer veel voordelen op en het is ook absoluut iets wat er in de toekomst gaat komen.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:51

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Aan een Product Survey wordt al gewerkt, echter zoals Harm al zegt hebben we een beperkt aantal druk bezette devvers. Dus wanneer de Product Survey verschijnt valt nu nog niet te zeggen.

• Techless
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dat is duidelijk. Ik heb geduld zat dus ik kan wel wachten. Het is in ieder geval fijn om te weten dat het idee eerder is aangedragen en ook in de planning zit.

Misschien dat mijn tip ten aanzien van het modden één der devvers nog van pas komt.

The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Pagina: 1